اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه استان مرکزی:

وحدت رمز پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه استان مرکزی وحدت را نشانه بلوغ سیاسی اصولگرایان دانست و گفت: وحدت حداکثری نیازمند اراده جمعی اصولگرایان است.

وحدت رمز پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی ظهر امروز در نشست اعضای شورای مرکزی این حزب اظهار داشت: انتخابات بسترى بسیار مهم براى رقابت، ابزارى براى بیان خواسته‌ها و تغییر و گردش نخبگان به شمار مى‌رود.
وی با بیان اینکه یکی از الزامات حضور در این عرصه حساس و سرنوشت‌ساز داشتن عقلانیت و بصیرت سیاسی است، تصریح کرد: خرد سیاسی حکم می‌کند جناح‌های سیاسی برای کسب بهترین نتیجه در انتخابات‌ که میدان رویارویی آنان به حساب می‌آید با وحدت حداکثری حضور پیدا کنند.
مقدسی با تاکید بر ضرورت ایجاد وحدت در بین اصولگرایان استان مرکزی اظهار داشت: صرف نظر از بحث انتخابات و آرایش سیاسی، وحدت از جمله اصول کار سیاسی احزاب است.
وی با اشاره به شرایط حساس کنونی و انتخابات پیش روی مجلس تأکید کرد: در این شرایط حساس که جبهه‌های دشمنان اسلام در جنگ نرم، فتنه و جریان‌های انحرافی برای بدست گرفتن سکان اداره کشور خیز برداشته‌اند، نباید اختلاف سلیقه‌های جزئی بین اصولگرایان آرامش خاطری را به این جریانات بدهد.
مقدسی در ادامه تصریح کرد:‌ فقدان وحدت حداکثری و به راه انداختن طیف‌ها و جبهه‌های مختلف و متعدد به نام اصولگرائی در استان زمینه را برای پیروزی رقبا فراهم می‌کند.
وی ادامه داد: هر عقل سلیمی معترف است که حضور یک لیست واحد از سوی اصولگرایان احتمال پیروزی را تا حد زیادی بالا می‌برد و بالعکس ارائه لیست‌های متعدد و یا کاندیدا شدن شخصیت‌های متعدد، امکان تقسیم آراء و در نهایت امکان پیروزی رقیب را فراهم می‌سازد و شکست در انتخابات و عدم داشتن وحدت در بین اصولگرایان هزینه‌های سنگینی برای اصولگرایان دارد.
دبیر حزب موتلفه استان مرکزی اضافه کرد: با توجه به اینکه هدف‌گذاری کشور مشخص است، باید اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشت تا یک نتیجه خوب و مطمئنی در انتخابات مجلس نهم به دست آوریم.
مقدسی تاکید کرد: به هر طریقی که ممکن است، باید این وحدت به وجود بیاید تا شکاف و ریزشی در انتخابات مجلس نداشته باشیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول