اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور خبر داد:

برگزاری رایانه‌ای انتخابات مجلس در برخی حوزه‌های انتخابیه

خبرگزاری فارس: وزیر کشور از برگزاری رایانه‌ای انتخابات مجلس به صورت رایانه‌ای خبر داد.

برگزاری رایانه‌ای انتخابات مجلس در برخی حوزه‌های انتخابیه
مصطفی محمدنجار در حاشیه سفر یک‌روزه به قزوین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: در خصوص برگزاری انتخابات رایانه‌ای زیرساخت‌ها فراهم شده است و جلسه‌ای را نیز با شورای نگهبان داشته‌ایم و رایزنی‌ها را نیز کامل می‌کنیم و اجرای آن مورد آزمایش قرار گرفت و پاسخی که گرفتیم از این آزمایش خوب بود؛ بنا داریم انتخابات را در درصدی از حوزه‌های انتخابیه به صورت پایلوت رایانه‌ای برگزار کنیم.
وزیر کشور در ادامه در خصوص برنامه وزرات کشور در راستای حمایت از شهرداری‌ها افزود: وزارت کشور برای حمایت از شهرداری‌ها کارهای بسیاری انجام داده حتی برنامه‌های جدیدی نیز داریم، طی سال‌های گذشته بودجه شهرداری‌ها افزایش یافته است.
نجار عنوان کرد: در بخش حمل و نقل و توسعه فضای سبز نیز وزارت کشور سیاست‌های حمایتی خود را دارد؛ در بخش فضای سبز میزان این فضا‌ها به نسبت شش سال گذشته شش برابر شده است.
وی اعلام کرد: در بخش حمل و نقل تأمین اتوبوس و توسعه مترو جزو سیاست‌های ماست که علاوه بر این در سازمان دهیاری‌‌ها و شهرداری‌های کشور برنامه‌های مختلفی را در دستور کار داریم.
وزیر کشور در خصوص سفر به قزوین گفت: توفیقی شد در هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی به استان قزوین سفری داشته باشیم و در سفر به قزوین بهره‌برداری از چند پروژه شهری را شاهد بودیم که حاصل تلاش مجموعه مسئولان استان اعم از استاندار، شهردار و غیره بود.
وی یادآور شد: اجرای تقاطع غیرهمسطح در کمتر از یک سال که کمتر از زمان‌بندی پیش‌بینی شده بوده و پروژه مرکز کنترل ترافیک که خدمات ارزشمندی در وضعیت عادی و یا شرایط بحرانی ارائه خواهد کرد و در کنترل ترافیک و عبور و مرور شهری نیز موثر خواهد بود.
نجار خاطر نشان کرد: پروژه پسماند هم پروژه جدیدی است و پروژه کارخانه آسفالت نیز شامل می‌شود که در مجموع هفت پروژه در قالب پنج عنوان 230 میلیارد ریال هزینه برده است.
وی افزود: از همه مسئولان استان که در اجرای این پروژه‌ها گام برداشتند تشکر می‌کنیم چراکه این پروژه‌ها در روان سازی ترافیک، عبور و مرور شهری، خدمات به مردم و غیره تأثیر بسزایی خواهد داشت در واقع همه ما به دنبال آن هستیم که کاری انجام دهیم که به خدمت و آسایش بیشتر به مردم منجر شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول