اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بافت:

توطئه آمریکا برای انحراف ذهن‌ها از وال‌استریت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان بافت گفت: آمریکایی‌ها برای اینکه نگاه‌ و ذهن مردم دنیا را از توجه به جنبش وال‌استریت در آمریکا منحرف کنند، دست به ایجاد سناریوی احمقانه و جنگ رسانه‌ای گسترده‌ای علیه ایران زدند.

توطئه آمریکا برای انحراف ذهن‌ها از وال‌استریت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام مصطفی عباسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت اظهار داشت: تقوا و یاد خدا راه نجات انسان‌ها است و باید در تمام لحظه‌ها و گفتارها خدا را یاد کنیم.
وی بر حفظ آبروی برادر و خواهر مؤمن تأکید کرد و ابراز داشت: در روزهای انتخاباتی، بعضی از بحث‌های دروغ، غیبت و تهمت باز است که افراد در این زمینه باید مراقب باشند.
عباسی با گرامیداشت روز جهانی استاندارد و روز نابینایان خاطرنشان کرد: دست‌اندرکاران باید امکانات زندگی نابینایان را فراهم کنند.
وی پیوند اولیا و مربیان را مقوله‌ای مهم دانست و از مربیان خواست در زمینه امور مذهبی و همچنین فعالیت‌های پرورشی کارهای بنیادی انجام دهند و با اشاره به نزدیک اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن گفت: این طرح برای پیشرفت جامعه مؤثر است.
عباسی جنبش وال‌استریت را نشأت گرفته از بیداری اسلامی و صدور انقلاب به کشورهای غربی و آمریکا دانست و بیان داشت: مردم و جوانان آزادیخواه آمریکا از روند ناعادلانه دریافت مالیات‌های گزاف توسط دولت و خرج کردن آن برای جنگ‌های مختلف از جمله جنگ در عراق و افغانستان ناراضی و خشمگین هستند.
وی افزود: آمریکایی‌ها برای اینکه نگاه‌ و ذهن مردم دنیا را از توجه به جنبش وال‌استریت در آمریکا متوجه جای دیگری کنند، دست به ایجاد سناریوی احمقانه و جنگ رسانه‌ای گسترده‌ای زدند و اعلام کردند، «شخصی به نام منصور ارباب که جزو مافیای مواد مخدر آمریکا است به ازای دریافت پول از غلام شکوری، خواستار ترور سفیر عربستان شده است».
عباسی بیان کرد: این اتهام علیه جمهوری اسلامی یک ادعای پوچ و توخالی است.
وی با اشاره به سفر اخیر مقام معظم رهبری به کرمانشاه عنوان کرد: مردم کرمانشاه با ایستادگی در مقابل رژیم تا دندان مسلح صدام و استقبال گسترده از رهبر انقلاب، ولایت‌مداری خود را ثابت کردند.
عباسی به اختلاس 3 هزار میلیاردی اشاره و بیان کرد: دستگاه قضایی باید هرچه سریع‌تر نتایج نهایی در این زمینه را به مردم اعلام کند و برخورد قاطعانه‌ای با عوامل این اختلاس داشته باشد.
وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس ابراز داشت: باید مسائل سیاسی افراطی را کنار بگذاریم و بیاندیشیم که چه فردی برای شهرستان مفیدتر است.
عباسی افزود: باید فرد ولایتمدار و خدمتگذار به مردم و خواهان پیشرفت شهرستان بافت را به عنوان نماینده انتخاب کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول