اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

قیام وال‌استریت نشان فروپاشی سرمایه‌داری غرب است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه استان مرکزی گفت: قیام وال استریت تزلزل در نظام سرمایه‌داری و نمادی از فروپاشی سرمایه‌داری غرب است.

قیام وال‌استریت نشان فروپاشی سرمایه‌داری غرب است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نادر مقدسی صبح امروز در جلسه شورای مرکزی حزب موتلفه استان مرکزی اظهار داشت: کشورهای غربی این روزها با چالش‌های بسیار سختی روبه‌رو هستند که با توجه به حرکت‌های اعتراض‌آمیز علیه وضعیت اقتصادی موجود و اختلافات طبقاتی گسترده در کشورهای اروپایی و آمریکا، می‌توان با قاطعیت گفت نظام سرمایه‌داری غربی با خزان برگ‌ریز خود روبرو شده است.
وی تصریح کرد: جنبش تسخیر وال استریت را می‌توان طغیانی در برابر نظام سرمایه‌داری دانست که حاصل آگاهی مردمی است و در آینده ابعاد گسترده‌تری به خود خواهد گرفت.
دبیر حزب موتلفه استان مرکزی در  جلسه هفتگی این حزب با اشاره به سرکوب قیام وال استریت توسط پلیس آمریکا گفت: امروز طبقه متوسط جامعه غربی در حال تبدیل شدن به طبقه فقیر هستند، در حالی که ثروتمندان بیش از هر زمان حرص انباشت ثروت را دارند، این شکاف تنها با یک جنبش رهایی‌بخش برای فروپاشی نظام سرمایه‌داری پر خواهد شد.
مقدسی ادامه داد: آنچه امروز در وال‌استریت دیده می‌شود یک جنبش است که به احتمال قوی بیداری را در توده مردم غرب پدید می‌آورد و به خانه‌ها و خانواده‌ها نفوذ می‌کند.
وی افزود: مدت‌های طولانی کاخ سفید اختلافات طبقاتی فاحش و تفاوت‌های حقوقی اقشار مختلف در جامعه را انکار می‌کرد و با وعده‌های دهان پرکن، سیاست‌های اقتصادی مد نظر خود را دنبال می‌کرد.
دبیر حزب موتلفه استان مرکزی ادامه داد: جنبش تسخیر وال استریت که این روزها در مقابل مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز بورس جهان درحال شدت گرفتن است نشان می‌دهد که مردم دیگر صبر و تحملشان تمام شده و حقوق خود را که در سایه نظام ناعادلانه کاپیتالیسم غربی ضایع شده است، طلب می‌کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول