اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

بحران وال‌استریت حاصل غارتگری‌های نظام سرمایه‌داری آمریکا است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بحران وال‌استریت حاصل غارتگری‌های نظام سرمایه‌داری و امپریالیستی آمریکا و صهیونیسم‌های سرمایه‌دار آمریکایی است که امروز خشم مردم را برانگیخته است.

بحران وال‌استریت حاصل غارتگری‌های نظام سرمایه‌داری آمریکا است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار داشت: امروز مردم هوشیار آمریکا در برابر نظام اقتصادی کاپیتالیستی و امپریالیستی غرب به پا خواسته و در برابر این نظام‌ سرمایه‌داری که باعث ایجاد فاصله طبقاتی شده است، ایستادگی می‌کنند.
وی با بیان اینکه بحران اقتصادی شدید نظام سرمایه‌داری صهیونیستی آمریکایی خشم مردم این کشور را بر انگیخته است، تصریح کرد: بر همه دنیا روشن و آشکار است که خشم مردم و قیام وال‌استریت ناشی از بحران‌های شدید اقتصادی است این در حالی است که دولتمردان کاخ سفید معترضان را شورش‌گر و اراذل و اوباش به مردم معرفی می‌کنند.
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه از 300 میلیون نفر جمعیت آمریکا 50 میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می‌کنند، ادامه داد: تولید ناخالص ملی آمریکا  15 هزار میلیارد دلار است، این در حالی است که  آمریکا 14 هزار میلیارد دلار بدهی دارد.
دری ‌نجف‌آبادی گفت: در نظام سرمایه‌داری غرب، تنها چیزی که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، کرامت و عزت انسانی است چرا که افراد جامعه به ماشین تبدیل شده‌اند و اختیاری از خود ندارند.
وی با بیان اینکه اقتصاد اسلامی بهترین اقتصاد است، بیان داشت: در دین مبین اسلام اقتصاد مارکسیست، سوسیالیست شرقی و سرمایه‌داری غرب مورد پذیرش نیست و حرکت‌ها و فعالیت‌ها بر اساس نظام الهی تبیین شده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: دین اسلام پرداخت خمس و زکات را سبب برکت مال دانسته و پرداخت آن را موجب رفع فقر و تنگدستی افراد جامعه می‌داند.
دری نجف‌آبادی‌ افزود: همانطور که امام رضا(ع) فرمودند؛ پرداخت زکات مایه برکت، رفع مشکلات محرومان، یتیمان، بیماران، معلولان، جانبازان، افراد بی پناه و برطرف کردن نیازهای آنی مسلمانان می‌شود که در دنیای غرب به این مسائل توجهی نمی‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول