اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت چناران:

توطئه اخیر آمریکا بازی احمقانه‌ای است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت چناران گفت: توطئه اخیر آمریکا در رابطه با کشف نقشه ترور سفیر عربستان به وسیله اتباع ایرانی بازی کودکانه و احمقانه‌ای است.

توطئه اخیر آمریکا بازی احمقانه‌ای است
به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام حسن فیروزی‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چناران اظهار داشت: آمریکا این توطئه را بر دیگر توطئه‌های خودش افزوده و هدف آن همرنگ نمودن جریان عظیم مردمی جنبش وال استریت در آمریکا است.
وی افزود: با توجه به اینکه بیداری اسلامی در منطقه به برکت انقلاب اسلامی ایران است با این توطئه می‌خواهد ایران را به عنوان یک کشور تروریسم معرفی کند.
امام جمعه موقت چناران با اشاره به روز تربیت بدنی و تبریک این روز به ورزشکاران به افتخارات شهرستان این زمینه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ورزشکاران جودو کار چنارانی در میادین بین‌المللی خوش درخشیدند از مسئولان تربیت بدنی استان خواهانیم که هر چه سریع‌تر خانه جودو را در چناران تاسیس کنند.
حجت‌الاسلام حسن فیروزی‌نیا با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان به تعامل بیشتر خانواده‌ها با فرزندانشان و ارتباط تنگاتنگ با آنها و همچنین ارتباط با اولیای مدرسه تاکید کرد. 
خطیب موقت جمعه  چناران با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و استقبال وصف‌ناپذیر مردم، این استقبال از معظم‌له را دارای پیام‌هایی چون حضور آگاهانه مردم در صحنه، اعتماد مردم به حاکمیت و نظام اسلامی، پیروزی نظام در عرصه مردم سالاری دینی، اقتدار مردمی نظام جمهوری اسلامی، وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی به‌ویژه ولایت‌فقیه، پیوند ناگسستنی امت با امام و ظرفیت عظیم ولایت‌فقیه دانست.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول