اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

سناریوی جدید آمریکا نشانه ضعف آن‌ها در بحران وال استریت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سناریوی جدید آمریکا علیه ایران گفت: راه‌انداختن سناریوی جدید آمریکایی‌ها علیه ایران نشان داد که آنها از کنترل جنبش وال استریت در کشور خودشان ناتوان بوده و به این بهانه افکار عمومی را منحرف کرده‌اند.

سناریوی جدید آمریکا نشانه ضعف آن‌ها در بحران وال استریت است
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این سناریوی جدید در راستای اخذ امتیاز از نظام جمهوری اسلامی از یک سو و ابزاری نخ‌نما برای اتهام‌زنی مداوم آمریکایی‌ها علیه ایران از سویی دیگر است.
وی تصریح کرد: راه‌اندازی این سناریو نشانگر این است که آمریکای‌ها از کنترل جنبش وال استریت در کشورشان ناتوان بوده و مجبور شدند برای اینکه بهتر بتوانند جریانات داخلی را کنترل کنند مردم را از یک دشمن بترسانند.
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس ادامه داد: آمریکایی‌ها با این اقدام نشان دادند که توانایی مدیریت بحران‌های داخلی را ندارند و پیوسته با ایجاد رعب و هراس در دل مردم آمریکا توانسته‌اند بر خواسته‌های مردم مسلط شوند.
سلیمی خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها در دوران جنگ نرم نشان دادند با ابزار ترساندن مردم آمریکا به میدان مدیریت مسائل خودشان در داخل آمریکا و مباحث خارجی پرداخته‌اند که این حاکی از ضعف مدیران اداره کننده بخش‌‌های سیاسی آمریکا است.
وی با اشاره به اینکه دولتمردان آمریکا‌ به جای ابتکار عمل و خلاقیت با این ابرازهای نخ‌نما شده به میدان می‌آیند، تصریح کرد: امروز در کشور عربستان،‌ یمن و بحرین موج بیداری اسلامی روز به روز گسترده می‌شود و  اتفاقا در روزهای اخیر در کشور عربستان در بخش‌های فراوانی از این کشور موج بیداری اسلامی به راه افتاده و صدای اعتراض مردم بلندتر از روز قبل به گوش می‌رسد آمریکا‌یی‌ها مخصوصا بحث عربستان را در پیش گرفتند تا در بعد خارجی بتوانند جنبش اسلام‌خواهی مردم عربستان را کنترل کنند.
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس ادامه داد: در چند هفته گذشته توفیقات گفتمانی ویژه‌ای برای کشور ما در رابطه با  تشکیل کنفرانس انتفاضه فلسطین و بیداری اسلامی به وجود آمد که طی آن رهبر معظم انقلاب در حضور شخصیت‌های برجسته 50 کشور اسلامی تمام نقشه‌های سه ساله آمریکا پیرامون حل مشکل رژیم غاصب را نقش بر آب کرد و این موجب شد آمریکا بار دیگر کینه انقلاب را به دل بگیرد و با این طراحی جدید انتقام‌گیری کند.
سلیمی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها می‌خواستند با این حرکت خود غلبه گفتمان نظام جمهوری اسلامی و غلبه منطق نظام را تحت شعاع قرار دهند، اظهار داشت: بدون شک این بار نیز این ترفند استکبار با شکست مواجه خواهد شد چراکه افکار عمومی بیدار شده به خوبی با این ترفند‌ها آشنا است.
وی با اشاره به در پیش بودن موسوم حج و نزدیکی مسلمانان کشورهای مختلف با یکدیگر گفت: با توجه به اینکه در مراسم حج امسال مسلمانان کشورهای مختلف حضور دارند و قرار بر این بود  که مکه را به پایگاهی برای اعلام انزجار از مشرکان و مهر‌ه‌های دست نشانده تبدیل کنند استکبار با این اقدام به دنبال این است تا این حرکت را تحت شعاع قرار داده و مانع از آن شود که می‌طلبد مسلمان‌ها بیش از گذشته هوشیار باشند.
 انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول