اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بروجردی:

آمریکایی‌ها دنبال فضای کاذب و انحراف افکار عمومی بودند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها دنبال فضای کاذب برای برون رفت از بحران وال‌استریت بودند و اتهام واهی و بی‌اساس آمریکا مبنی بر همکاری ایران برای ترور یک دیپلمات سعودی یک دروغ بزرگ و مضحک است .

آمریکایی‌ها دنبال فضای کاذب و انحراف افکار عمومی بودند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علاءالدین بروجردی ظهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت سالگرد 18 شهید لرستان در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران در خصوص سناریوی جدید و هالیوودی ایراد اتهام همکاری ایران برای ترور یک دیپلمات سعودی گفت: با توجه به بهم ریختگی وضعیت داخلی آمریکا و ماجرای وال استریت و این خیزش عظیمی که برخلاف همه محاسبات بزرگ‌ترین قدرت دنیا در درون جامعه خود اتفاق افتاده آن‌ها به شدت نیازمند یک فضای کاذب بودند تا بتوانند این فضا را تغییر داده و انحرافی در افکار عمومی آمریکا و جامعه جهانی ایجاد کنند.
وی افزود: به همین منظور این سناریوی مضحک را ترسیم کردند که بر خلاف همه اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به آن معتقد است، زیرا ما بزرگ‌ترین قربانی تروریسم در دنیا و از سردمداران مبارزه با تروریسم هستیم.
بروجردی در ادامه به این سئوال که آمریکایی‌ها جدیداً رئیس جمهور را هم دخیل این طرح به اصطلاح ترور دانستند، گفت: این مطلب مضحک‌تر از مطالب دیگر است، زیرا ما این افتخار را داریم رئیس جمهور کشورمان در سال‌های متعدد در اجلاس سازمان ملل با شجاعت و صراحت مواضع ایران اسلامی را بیان و به دفاع از همه مسلمانان و مستضعفین جهان پرداخته و این قدرت را از طرف ملت ایران به نمایش می‌گذارند که در قلب دشمن حضور پیدا کرده و شجاعانه مواضع ملت ایران را بیان می‌کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها بدانند که با این ترفندها راه به جایی نمی‌برند.
وی در خصوص شباهت قیام وال استریت با قیام‌های منطقه و انقلاب اسلامی گفت: قطعا نقش انقلاب اسلامی و انقلاب‌های منطقه در این زمینه بی‌تاثیر نیست زیرا مقام معظم رهبری در اوج خیزش‌های اسلامی پیش‌بینی کرده بود که این بیداری به غرب هم می‌رسد.
بروجردی در ادامه در خصوص اختلاس اخیر گفت: ما در مجلس در تقسیم کاری خود این موضوع را به کمیسیون اصل 90 واگذار کرده‌ایم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین درباره استعفای علی مطهری از مجلس گفت: استعفا در قانون مجلس نیازمند رای نمایندگان است و این استعفا به تنهایی قانونی نیست و باید نمایندگان به آن رای دهند.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول