اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج با اشاره به استقبال بی‌نظیر از رهبری؛

کرمانشاهیان خار چشم خناسان جهان شدند

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج با اشاره به استقبال بی‌نظیر از مقام معظم رهبری در کرمانشاه گفت: کرمانشاهیان همچون خاری در چشم دشمن و خاسان جهانی شدند.

کرمانشاهیان خار چشم خناسان جهان شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت به رعایت تقوی و پرهیزکاری با ذکر حدیثی از حضرت امیر(ع) اظهار داشت: پیشوایان و سروران اهل بهشت پرهیزکاران هستند.
امام جمعه یاسوج ابراز داشت: زمین هم می‌تواند جز سادات محسوب شود و زمینی سید است که در آن شیعیان ساکن باشند.
حجت‌الاسلام حسینی به آیه 22 از سور مبارکه شوری اشاره کرد و افزود: ظالمین کسانی بوده که قوانین خدا را رعایت نمی‌کند و به واسطه همین اعمال در آن دنیا بیمناک از سرگذشت خود هستند.
خطیب جمعه یاسوج عنوان کرد:‌ ظالمان و بدکاران چه از عقوبت کارهای خود بترسند و چه نترسند مجازات سنگین شامل حال آنان خواهد شد.
حسینی بیان داشت: در برابر ظالمین مؤمنین قرار دارند که در این دنیا عمل صالح انجام داده‌اند و جایگاهشان در جنات بهشتی است.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مؤمنانی که در بهشت قرار می‌گیرند الطاف الهی چنان نصیب آنان خواهد شد که هیچ زبانی نمی‌تواند آن را وصف کند و چشم‌های دنیوی قابلیت رؤیت آن را ندارند.
حجت‌الاسلام حسینی به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: همه از جمله خناسان جهانی دیدند که استقبال مردم مؤمن و ولایت‌مدار این خطه قهرمان‌پرور از مقام معظم رهبری چگونه بود و معلوم شد که مردم در اقصی نقاط ایران و بلکه در سراسر بلاد اسلامی چه ارادتی به پیشوا و پرچمدار شیعیان جهان دارند.
خطیب جمعه یاسوج ادامه داد: آفتاب روشن است و امروز مردم به رهبر و ولی‌فقیه خود ارادت داشته که استقبال کرمانشاهیان خود دلیلی بر روشنی آفتاب است، هر چند که برخی با کوربینی به روشنی آفتاب در روز روشن هم پی نمی‌برند.
حسینی تاکی کرد: اکنون به لطف پروردگار جمهوری اسلامی با نقش محوری مقام معظم رهبری که در جهان اسلام دارد، در اوج قله‌های رفیع افتخارآفرینی نشسته و بیداری اسلامی را هدایت می‌کند.
امام جمعه یاسوج سخنان دلنشین مقام معظم رهبری در کنفرانس بیداری اسلامی را جان بخشیدن به این خیزش جهانی دانست و افزود: سخنان روشنگرانه رهبری مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بین‌المللی بود که می‌خواهند این حرکت‌ها را یا به انحراف کشیده و یا آن را به نفع خود مصادره کنند.
حجت‌الاسلام حسینی تحریم‌های اعمال شده توسط اتحادیه اروپا علیه برخی شخصیت‌های کشورمان را عمل بیهوده دانست و گفت: اینها بیمار هستند و نمی‌دانند که مردم انقلابی ایران اسلامی به این تحریم‌ها نیشخند می‌زنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول