اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موسوی ‌در گفت‌وگو با ‌فارس مطرح کرد؛

طرح فلسطین جدید یک خیانت آشکار است / پشت پرده طرح محمود عباس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: در صورتی که با طرح محمود قصد فریب فلسطینیان را با عنوان یک کشور مستقل داشته باشند، به طور قطع خیانت بزرگی به این ملت کرده‌اند.

طرح فلسطین جدید یک خیانت آشکار است / پشت پرده طرح محمود عباس
حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با طرح محمود عباس مبنی بر تشکیل کشور جدید اظهار داشت: در مجموع این اسرائیل است که به عنوان رژیمی غاصب شناخته شده و به خاک فلسطین تجاوز کرده و این به این معنی است که کشور فلسطین در گذشته وجود داشته است.
وی افزود: در صورتی که اکنون تنها قسمتی از خاک فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل قلمداد کنند بدون شک بزرگ‌ترین ظلم را در حق فلسطینیان انجام داده‌اند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر خواست مسلمانان و حتی بسیاری از غیر مسلمانان جهان این است که باید اسرائیل خاک فلسطین را ترک کند و طبق فرمایش امام خمینی (ره) از صفحه روزگار محو شود.
وی تاکید کرد: در صورتی که قرار است تنها قسمت کوچکی از خاک فلسطین به آنان بازگردد به طور قطعی ظلم بزرگی در حق آنان شده است.
موسوی گفت: حق مردم فلسطین این هست که یک کشور مستقل که در گذشته نیز وجود داشته و سرزمینی که پیامبران بسیاری در این سرزمین مدفون هستند، به این مردم باز گردد.
وی ادامه داد: در صورتی که با طرح محمود عباس قصد فریب فلسطینیان را با عنوان یک کشور مستقل داشته باشند، به طور قطع خیانت بزرگی به این ملت کرده‌اند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در مورد هدف محمود عباس از ارائه طرح تشکیل فلسطین جدید بیان داشت: این فرد در گذشته و در زمانی که اعلام کرد که ما راضی نیستیم که حتی یک قطره خون از بینی یک اسرائیلی ریخته شود ماهیت خود را نشان داد.
وی افزود: به سود فلسطینیان نیست که کشور جدید تشکیل شود و رژیم غاصب صهیونیستی قصد دارد در کنار اینکه فلسطین جدید به رسمیت شناخته می‌شود اسرائیل نیز به عنوان یک کشور رسمی شناخته شود.
موسوی ادامه داد: زمانی که تمامیت ارضی اسرائیل مشخص شد بار دیگر به حملات خود ادامه می‌دهد و با توجه به اینکه توجهی به قطع نامه‌های سازمان بین‌الملل ندارد به نفع فلسطینیان نیست که طرح کشور اجرا شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول