اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه بهبهان:

همه‌پرسی تنها راه حل مشکل فلسطین است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان گفت: پیشنهاد ولی‌فقیه مهم‌ترین دستاورد پنجمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بوده و تنها راه حل این مسئله همه‌پرسی از ملت این کشور است.

همه‌پرسی تنها راه حل مشکل فلسطین است
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزارات به رعایت تقوای الهی در همه زمینه‌های فردی و اجتماعی، دهه کرامت و ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) را به همه تبریک گفت و اظهار داشت: شخصیت معنوی این امام بزرگوار بسیار والا بوده و ابعاد شخصیتی ایشان بی‌نظیر بود و باید تلاش کنیم تا به نکات آن دست یافته و از آنها پیروی کنیم.
وی در ادامه به برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور سفرا و روسای مجلس کشورهای مسلمانان، فرهیختگان و علمای کشورهای مختلف جهان و شخصیت‌های برجسته کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: ولی فقیه پیشنهاد حکیمانه‌ای در مورد قضیه فلسطین مطرح کردند که به واقع مهمترین دستاورد این اجلاس بود.
ابوعلی تصریح کرد: ما همه‌پرسی از ملت فلسطین را بهترین راهکار برای حل مسئله این کشور دانسته و باید ملت فلسطین خود برای کشور خویش تصمیم‌گیری کنند.
امام جمعه بهبهان در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از ماموران زحمت‌کش و خدماتشان اظهار داشت: نیروی انتظامی از آنجایی که زیر نظر فرماندهی کل قوا است باید در خدمت مردم و جهت ایجاد نظم و حفظ امنیت مردم ایران اسلامی بوده و دائما مراقب عملکرد خود باشد.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید عدالت را سرلوحه کارهای خود قرار داده و در مسیر آن حرکت کنند.
ابوعلی در پایان بار دیگر از زحمات و اقدامات ائمه جمعه سابق بهبهان تقدیر و تشکر کرده و از خداوند منان برای آنها توفیق خدمتگزاری و سلامت مسئلت کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول