اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسنی در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

جدال قم با مرکزی و همدان برای صدرنشینی لیگ بسیج

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کاراته بسیج قم از رویارویی این تیم با هیئت مرکزی و هیئت همدان در تلاش برای صدرنشینی در پیکارهای لیگ کاراته بسیج کشور خبر داد.

جدال قم با مرکزی و همدان برای صدرنشینی لیگ بسیج
یوسف حسنی امروز در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در قم‌ تصریح کرد: این هفته دو مسابقه حساس در پیش داریم که کسب پیروزی در آن، در بازگشت دوباره تیم کاراته بسیج قم به صدر جدول رده‌بندی پیکارهای لیگ کاراته بسیج کشور تعیین‌کننده است.
وی با بیان اینکه تیم کاراته بسیج قم قوی‌تر از دوره‌های گذشته در لیگ بسیج حضور یافته است، اظهار کرد: سومین هفته رقابت‌های امسال لیگ کاراته بسیج کشور به میزبانی هیئت کاراته بسیج استان مازندران برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های حاضر در لیگ بسیج در دو بخش کومیته و کاتای انفرادی و تیمی برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند.
سرمربی تیم کاراته بسیج قم با اشاره به حریفان این تیم در سومین هفته پیکارهای لیگ کاراته بسیج کشور افزود: کاراته‌کاهای توانمند تیم بسیج قم در دو پیکار حساس این هفته برابر تیم‌های هیئت کاراته مرکزی و هیئت کاراته همدان به روی تاتامی می‌روند.
وی تصریح کرد: امسال سطح رقابت‌های لیگ کاراته بسیج کشور نسبت به دوره‌های گذشته بهبود یافته و بسیار فراتر رفته است و دیگر هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت، بسیج قم تیمی متشکل از بهترین چهره‌های کاراته قم است که توانایی خود را در پیکارهای این هفته بیشتر نشان خواهند داد.
حسنی ادامه داد: برای همین منظور با نفرات شاخصی در هفته سوم مسابقات لیگ کاراته بسیج کشور به میدان خواهیم رفت تا همانند مسابقات هفته نخست فصل جدید، با نتایجی که مقابل حریفان کسب ‌می‌کنیم، انگیزه خود را برای قهرمانی به رخ حریفان بکشانیم.
وی در ادامه با اشاره به هفته دوم مسابقات لیگ کاراته بسیج کشور که در زنجان برگزار شد، عنوان کرد: در هفته دوم از رقابت‌های لیگ کاراته بسیج کشور تیم کاراته بسیج قم به ترتیب برابر تیم‌های کاراته بسیج استان‌های البرز و کرمانشاه روی تاتامی رفت.
سرمربی تیم کاراته بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم خاطرنشان کرد: در نخستین مسابقه خود برابر تیم کاراته بسیج البرز عملکرد خوبی را از نفرات تیم شاهد بودیم و در مجموع کاتا و کومیته توانستیم حریف خود را با حساب 15 بر 10 شکست دهیم.
حسنی تصریح کرد: با این پیروزی با روحیه خوبی به مصاف تیم هیئت کاراته بسیج کرمانشاه رفتیم اما در این دیدار تیم حریف موفق شد با نتیجه 23 بر 3 تیم کاراته بسیج قم را شکست دهد تا بدین شکل کاراته کاهای بسیجی قم در پایان هفته دوم این رقابت‌ها در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرند.
سرمربی تیم کاراته بسیج سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم در ادامه به تیم‌های حاضر در لیگ کاراته بسیج کشور اشاره کرد و افزود: در کنار تیم کاراته بسیج قم، امسال در لیگ کاراته بسیج کشور تیم‌های بسیج همدان، کرمانشاه، زنجان، البرز، مازندران، مرکزی و اردبیل نیز حضور دارند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول