اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

فوتبال نفت محمودآباد مغلوب سپیدرود رشت شد

خبرگزاری فارس: از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال نفت محمودآباد با ارائه یک بازی ضعیف در زمین خود مغلوب تیم خوب و با انگیزه سپیدرود رشت شد.

فوتبال نفت محمودآباد مغلوب سپیدرود رشت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، شامگاه دوشنبه تیم فوتبال نفت این شهر با سه گل مغلوب تیم سپیدرود رشت شد.
این بازی در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید بهشتی محمودآباد و با حضور هزار نفر تماشاگر برگزار شد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک بازی حساب شده و تاکتیکی میزبانش را اسیر هنرنمایی خود کرد و در پایان با سه گل مغلوب حریف شد.
گل‌های این دیدار توسط میلادپور صف شکن در دقیقه 19، فرهاد فتحی نژاد در دقیقه 45 و مصیب چگینی در دقیقه 86 به ثمر رسید.
 
* برد حق تیم سپید رود رشت بود
سرمربی تیم فوتبال نفت محمودآباد در حاشیه این بازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآبادبا بیان اینکه برد حق تیم سپید رود رشت بود، تصریح کرد: این تیم ریشه‌دار و قدیمی فوتبال کشور با انسجام خوب خود اجازه اجرای تاکتیک‌های تیمی را به ما نداد و به آنچه که شایستگی‌اش را داشت، دست پیدا کرد.
بهروز ولی‌پور افزود: ما در طول هفته نقاط ضعف و قدرت حریف را به خوبی آنالیز کرده و به بازیکنان انتقال دادیم ولی نتوانستیم برنامه‌های خود را در زمین بازی پیاده کنیم.
ولی‌پور عدم یارگیری «من تو من» و تغذیه نکردن مناسب بازیکنان خط حمله از سوی هافبک‌ها و همچنین بی‌دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر را دلایل بازی ضعیف تیمش و باخت امروز دانست.
سرمربی تیم نفت محمودآباد گفت: امیدواریم با اجرای تاکتیک‌های مطلوب‌تر و بازگرداندن روحیه به بازیکنان تیم خود در بازی‌های آینده نتایج مطلوب را به‌دست آوریم.

 
*جایگاه واقعی تیم قدیمی سپیدرود بالاتر است
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه از نتیجه بازی رضایت دارد، تصریح کرد: اگر چه نتیجه خوبی کسب کردیم ولی معتقدم این تیم می‌تواند بهتر از این باشد و جایگاه واقعی تیم قدیمی سپیدرود بالاتر از این‌هاست.
فرهاد حسین‌پور ادامه داد: تیم فوتبال نفت نیز امروز بازی خوبی ارائه کرد اما معتقدم این تیم با توجه به کم‌تجربگی بازیکنانش نیاز به زمان دارد و در آینده قطعا نتایج خوبی خواهد گرفت.
وی از کمبود امکانات و بودجه تیم خود ابراز ناراحتی کرد و گفت: با همین بضاعت مالی تیم را حفظ کردیم و امیدواریم بدون هیچ مشکلی و با حفظ روحیه مناسب بازیکنان تیم در پایان لیگ سپیدرود رشت را به رده بالاتر فوتبال ایران رهنمون کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت داوری این دیدار را مطلوب دانست و گفت: جز یک صحنه که معتقدیم خطای پنالتی بر روی بازیکن تیم‌مان را داور مسابقه نگرفت اما در بقیه دقایق بازی، تیم داوری با تسلط کامل قضاوت مطلوبی را ارائه دادند.
وی در پایان از میزبانی مناسب محمودآباد تقدیر کرد و اظهار داشت: از این جو فوتبالی در شهر محمودآباد که در گذشته تیم‌های قدرتمند و بازیکنان بزرگی داشته لذت می‌برم و خوشحالم که همه در این شهر فقط به فوتبال فکر می‌کنند و به نظر می‌رسد که تماشاچیان پرشور و علاقمند محمودآبادی از بازی امروز لذت برده باشند.
 
 
به گزارش فارس، اسامی دو تیم و داوران مسابقات به شرح ذیل است؛
تیم فوتبال نفت محمودآباد، وحید اصغرزاده(دروازه بان)، بهروز عزیزی، سید مجتبی میرزاپور، محسن شفیعی، حسن اکبری، امین قاسمی‌نژاد، محمد رحیم‌پور، امیر نصری(حمیدرضا صلاحی)، علی حسنی، بهزاد جعفری(امین سالار) و سید کریم موسوی
سرمربی: بهروز ولی‌پور و سرپرست تیم ذوالفقار برزگر
تیم فوتبال سپیدرود رشت: علی فروغی نژاد(دروازه بان)،کاظم یوسف زاده(یاسر حقیقت)، هادی راستگو، میثم دوربین، علی نیکوبین، یلار مشارمند، مصیب چگینی، محمد طالبی(محسن رحیمی مقدم)، سید میثم میرپسندیده، میلاد پورصف شکن و فرهاد فتحی‌نژاد  
سرمربی: فرهاد حسین‌پور و سرپرست تیم: پرویز مسعودی
داوران این دیدار: علی مطلبی (داور وسط) و محمد جواد مداح و غلامعلی تشکری کمک داوران این دیدار هر سه از تهران و داور چهارم میثم حیدرزاده از ساری، گرگین مرادی ناظر فدراسیون و احمد سمیعی به عنوان نماینده استان بودند.
از این مسابقه رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد و رئیس مجتمع نفت محمودآباد از نزدیک دیدن کردند.
انتهای پیام/و۲۰
 
   
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول