اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صنعت ساری:

فوتبال ساری با مشکلات دسته و پنجه نرم می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی صنعت ساری درباره مشکلات بوجود آمده در روزهای اخیر در این باشگاه گفت: فوتبالیست‌های صنعت با مشکلات مالی دسته و پنجه نرم می‌کنند.

فوتبال ساری با مشکلات دسته و پنجه نرم می‌کنند
رضا تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در روز‌های اخیر اتفاقاتی زیادی در باشگاه رخ داد و هر روز خبرهای داغ درباره مدیریت و کادر فنی بیرون می‌آمد که به نوعی هم من و بازیکنان سرگردان بودیم.
وی گفت: هفته گذشته بر اساس تعهدی که ابراهیم میثاقی به مسئولان ورزش استان داده بود تیم به وی تحویل داده بود، اما پس از یک هفته با توجه به عدم تعهد بار دیگر تیم به اداره ورزش ساری واگذار شد.
سرمربی صنعت ساری بیان داشت: زمانی که میثاقی مدیرعامل شده بود، وی بازیکنان و کادر فنی مرا قبول نداشت و به صراحت اعلام کرد که خواهان ما نیست.
تقوی در ادامه بیان داشت: یک روز به بازیکنان ما می‌گفتند سر تمرین بیایید و روزی دیگر می‌گفتند که فلانی تیم را در اختیار گرفته و شما را نمی‌خواهد.
وی ادامه داد: من به هیچ کس قول نمی‌دهم، در حال حاضر بازیکنانم روحیه و انگیزه کافی برای حضور در این مسابقات را ندارند.
سرمربی صنعت ساری با انتقاد از ابراهیم میثاقی خاطرنشان کرد: شما که پول نداشتید و نمی‌توانستید تیم‌داری کنید، چرا بی‌جهت با احساسات بازیکنان جوان بازی کردید.
تقوی یادآور شذ: در حال حاضر بازیکنانم نیاز به حمایت دارند و از مسئولان ورزش استان و شهرستان می‌خواهم لااقل از لحاظ معنوی تیم ما را حمایت کنند.
سرمربی صنعت ساری تصریح کرد: در حال حاضر هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در حال سپری است که با توجه به مشکلات مدیریتی و مالی هنوز موفق به انجام بازی در این مسابقات نشدیم.
وی گفت: در حال حاضر مشکل بزرگ تیم ما عدم حمایت اسپانسر و سرمایه‌گذار است که به نوعی با مشکلات مالی دسته و پنجه نرم می‌کند.
تقوی اضافه کرد: برای اینکه تیم بتواند موفق شود مسئولان باید به بازیکنان و کادر فنی پول تزریق کرد.
این سرمربی فوتبال خاطرنشان کرد: بازیکنانم بیشترشان جوان و بومی هستند و برای اینکه تیم در لیگ موفق شود و نماینده شایسته برای استان و شهرستان باشد با تمام وجود برای تیم خود به میدان می‌روند.
سرمربی صنعت ساری در پایان اذعان داشت: از تمام دوستداران به ورزش به ویژه علاقمندان به فوتبال در مرکز استان می‌خواهم که با حضور پرشور خود در ورزشگاه باعث روحیه و ایجاد انگیزه بیشتر در بین بازیکنان و کادر فنی شوند تا بازیکنان با تشویق‌های تماشاگران برنده از میدان خارج شوند.
به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در روز جمعه 22 مهر در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری از ساعت 15 و 30 دقیقه میزبان تیم پیام مخابرات شیراز است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول