اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال زنجان خبر داد:

بدهی 170 میلیون تومانی تیم پرشان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم پرشان زنجان 170 میلیون تومان بدهی دارد.

بدهی 170 میلیون تومانی تیم پرشان زنجان
فریدون اصفهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه تیم پرشان یا همان شهرداری سابق زنجان همواره مشکلاتی را داشته است، از بروز یک مشکل جدید برای این تیم خبر داد.
وی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال اجازه بازی در لیگ دسته دو سال جاری را به تیم پرشان زنجان نمی‌داد، افزود: تربیت بدنی زنجان در سال‌های گذشته یک تیم دسته یکی داشته که آن را به تیم دسته دومی کاوه واگذار می‌کند و در عوض یک تیم در لیگ دو را تحویل می‌گیرد.
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان تصریح کرد: هیئت فوتبال استان زنجان به ازای واگذاری تیم لیگ یکی خود مبلغ 170 میلیون تومان نیز پول از باشگاه کاوه دریافت می‌کند.
وی از وجود یک تفاهمنامه دیگر بین مسئولان هیئت فوتبال قبلی و باشگاه فرهنگی ورزشی کاوه خبر داد که بر اساس آن تیم کاوه امتیاز تیم لیگ دسته یکی زنجان را واگذار و تیم لیگ دسته دومی خود را به همراه 170 میلیون تومان پرداخت شده، تحویل می‌گیرد.
اصفهانیان با اشاره به اینکه مسئولان هیئت فوتبال قبلی ادعا می‌کنند که مبلغ 170 میلیون تومان را صرف تیم دسته دومی کاوه کرده‌اند تصریح کرد: مسئولان باشگاه کاوه چنین اعتقادی ندارند و معتقد هستند که این پول صرف تیم دسته دومی پرسپولیس زنجان شده است.
وی تاکید کرد: باشگاه کاوه خواستار استرداد 170 میلیون تومان شده و کمیته انضباطی نیز حکم پرداخت این مبلغ را به این باشگاه صادر کرده است.
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به رفت و آمدهای مکرر به فدراسیون فوتبال گفت: هیئت فوتبال قبلی استان زنجان این پول را دریافت کرده و خودشان هم باید پاسخگوی چگونگی هزینه‌کرد مبلغ 170 میلیون تومان باشند.
وی با اشاره وجود یک پرونده بدهی دیگر برای تیم پرشان زنجان به مبلغ 200 میلیون تومان در فدراسیون افزود: تیم پرشان زنجان در بهترین حالت فقط 180 میلیون تومان قیمت دارد، در حالی که در حدود 380 میلیون تومان بدهی به حساب او نوشته شده است.
اصفهانیان از دیگر مشکلات تیم پرشان به دیر بسته شدن آن در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: بنده طی نامه‌ای به تربیت بدنی نوشته‌ام که تیم خوبی بسته نشده است.
این مسئول با اشاره به بازدید‌ خود از تمرینات تیم پرشان قبل از آغاز بازی‌های لیگ دسته دو و همچنین قسمتی از بازی دوم این تیم خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد این تیم در بدن سازی نیز مشکلاتی دارد.
وی با اشاره به باخت تیم پرشان در هر دو بازی برگزار شده لیگ دسته دو اذعان داشت: تیم پرشان در بازی نخست به تیمی از نوشهر و در دومین بازی نیز با نتیجه چهار بر یک به تیم پاس نوین همدان باخته است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول