اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی:

تأمین اجتماعی هیچ‌گونه بدهی به وزارت بهداشت ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای نخستین بار در تاریخ 70 ساله تأمین اجتماعی، این سازمان هیچ‌گونه بدهی به وزارت بهداشت ندارد.

تأمین اجتماعی هیچ‌گونه بدهی به وزارت بهداشت ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رحمت‌الله حافظی عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه بیمارستان جدید 17 شهریور تأمین اجتماعی آبادان اظهار داشت: سفرهای استانی سازمان تأمین اجتماعی از مشهد مقدس آغاز و دومین سفر استانی این سازمان به استان خوزستان بوده است.
وی با اشاره به جایگاه ارزشمند و ویژه خوزستان، خاطرنشان کرد: امروزه شاهد انجام سیزدهمین سفر استانی هستیم که تمام این سیزده سفر به استان‌های کم‌برخوردار و محروم بوده است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: در سفر استانی به خوزستان 50 بند مصوبات سفر داشتیم که تسریع در کلنگ‌زنی و احداث بیمارستان جدید 17 شهریور یکی از این مصوبات بوده است.
وی ادامه داد: باتوجه به کمبود نیروی انسانی در بیمارستان فعلی تأمین اجتماعی مجوز به‌کارگیری 35 نیروی انسانی اخذ شده که در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد.
حافظی تصریح کرد: تا یک ماه آینده بخش CCU بیمارستان فعلی تأمین اجتماعی با استقرار پنج تخت و بخش  ICU با استقرار دو تخت راه‌اندازی خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان جدید با 100 تخت مصوب شده بود، گفت: باوجود مخالفت وزارت بهداشت برای افزایش تخت‌های بیمارستانی موفق به اخذ مجوز 160 تخت‌خواب برای این بیمارستان شدیم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: باتوجه به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون 176 میلیارد بدهی به وزارت بهداشت داریم این درحالی است که وزارت بهداشت به تأمین اجتماعی 202 میلیارد تومان بدهی دارد.
وی اظهار داشت: در همین راستا شاهد هستیم که برای نخستین بار در تاریخ 70 ساله تأمین اجتماعی هیچ‌گونه بدهی به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی نداریم.
حافظی خاطرنشان کرد: در راستای پرداخت مطالبات سایر مراکز خصوصی نیز هفته گذشته 100 میلیارد تومان پرداخت و هفته آینده نیز 100 میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.
وی در خصوص احداث مرکز درمانی در اروندکنار گفت: در صورتی که بتوانیم با وزارت بهداشت به‌توافق برسانیم بیمارستان نیمه‌کاره 30 تختخوابی این شهر را به‌صورت مشارکتی احداث و راه‌اندازی خواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ابراز امیدواری کرد: با بهره‌برداری از این پروژه بتوانیم خدمات درمانی مطلوبی به بیمه‌شدگان آبادانی ارائه دهیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول