اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

ایستگاه قطار شیراز - اصفهان آماده بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: استاندار فارس با بیان اینکه در حال حاضر مدت سه هفته است که قطار شیراز اصفهان از محل ایستگاه حرکت می‌کند، گفت: تلاشمان این بود تا مشکل بهره‌برداری را بدون تبلیغات و بالا بردن توقع مردم به ثمر برسانیم.

ایستگاه قطار شیراز - اصفهان آماده بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین پنج‌شنبه‌ شب در جلسه شورای اداری استان فارس با بیان اینکه مراسم رسمی افتتاح قطار شیراز اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: از مسئولان استان فارس نیز انتظار داریم این طور عمل کرده و وعده‌هایی به مردم ندهند که نتوانند آن را عملی کنند بلکه پس از اتمام کار آن را گزارش دهند.
وی با اشاره به وعده‌های برخی مدیران و انعکاس آن در رسانه‌های استان فارس بیان کرد: نباید با دادن وعده‌ها توقع مردم را بالا ببریم و اگر نتوانیم به موقع وعده داده شده را عملی کنیم این اشکال شرعی دارد.
رئیس شورای اداری استان فارس ادامه داد: از این پس گروهی ویژه برای پیگیری وعده‌های مدیران از طریق رسانه‌ها قرار می‌دهیم تا ببینیم چه اندازه وعده‌های آنان عملی شده است.
وی تصریح کرد: باید کارها را انجام دهیم و پس از آن به مردم آمار عملکرد داده و بگوییم این کارها انجام شده است.
استاندار فارس بیان کرد: در شیراز و استان فارس هنوز مشاهده می‌شود برخی کلنگ‌زنی‌ها در سال‌های اخیر صورت گرفته اما هیچ اتفاقی در پیشرفت طرح نبوده است و این شایسته استان فارس و مردم خوب آن نیست.
صادق عابدین همچنین به نوشتن صورت‌جلسه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد صورتجلسه نوشتن در فارس اپیدمی شده و تنها یک صورتجلسه می‌نویسند و دیگر آن را پیگیری نمی‌کنند.
وی افزود: تنها در بررسی مشکلات صنعتگران که با 15 نفر آنان ملاقات داشته‌ایم 12 نفر اعلام کرده‌اند تمام وعده‌ها صورتجلسه شده اما عملی نشده است.
عابدین با بیان اینکه از این پس چند نفر را مسئول پیگیری وعده‌های مدیران در این استان معرفی می‌کنیم، ادامه داد: معاونان استاندار نیز مسئول هستند هرکدام یک نفر را پیگیر وعده‌های خود و عملیاتی شدن آن در جلسه‌های مختلف قرار دهند.
رئیس شورای اداری استان فارس از معاونان استانداری و مدیران خواست تا برای موفقیت و عملیاتی شدن وعده‌های خود زمان بگذارند و بر اساس آن پیگیر انجام امور مردم باشند.
استاندار فارس همچنین از مدیران و فرمانداران این استان خواست تا پشت میز‌نشینی را رها کرده و برای حل مشکلات مردم به سراغ آنان روند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول