اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظرف 4 روز آینده؛

6 واگن جدید قطار شهری مشهد وارد بندرعباس می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: شش واگن جدید قطار شهری مشهد که در مسیر حمل به ایران است ظرف چهار روز آینده وارد بندرعباس می‌شود.

6 واگن جدید قطار شهری مشهد وارد بندرعباس می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسعود بیژنی در نشست خبری که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شش واگن جدید که در مسیر حمل به ایران است ظرف چهار روز آینده وارد بندرعباس می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد ادامه داد: در این راستا پس از ورود واگن‌ها به بندر عباس عملیات انتقال واگن‌ها به مشهد آغاز می‌شود همچنین تعداد هفت واگن جدید دیگر نیز عملیات انتقال آنها از بندر چین در حال انجام است.
وی در ارتباط با تعداد واگن‌های خط یک قطار شهری مشهد که تا پایان سال به مجموعه واگن‌های خط یک قطار شهری افزوده می‌شوند، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر ماه واگن‌ها وارد مشهد می‌شود که در این راستا و تا پایان سال جاری در تعداد واگن‌های خط یک قطار شهری مشهد به 60 واگن می‌رسد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد در ارتباط با آمار روزانه سرویس‌دهی خط یک قطار شهری مشهد گفت: در حال حاضر و با ناوگان ریلی خط یک قطار شهری مشهد روزانه 30هزار نفر جابه‌جا می‌شوند.
بیژنی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری و با افزوده شدن تعداد واگن‌های خط یک قطار شهری مشهد،سرویس‌دهی ناوگان به مرز 80 تا 90 هزار نفر می‌رسد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد در ارتباط با افزایش نرخ بلیت قطار شهری گفت: تا پایان سال
هیچ‌گونه افزایش نرخ در حوزه ناوگان ریلی مشهد اعمال نمی‌شود.
وی راه‌اندازی گیت‌های دریافت بلیت را منوط به یکسان سازی سیستم دریافت بلیت الکترونیک در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا تاکنون سیستم بلیت الکترونیک در ناوگان اتوبوسرانی اجرایی شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول