اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه خبر داد:

وجود 100 کیلومتر جاده ترانزیتی در محور سوادکوه

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه به وجود بیش از 100 کیلومتر جاده ترانزیتی محور سوادکوه اشاره کرد و گفت: وجود تصادفات جاده‌ای از حوادث پرشمار این شهرستان است.

وجود 100 کیلومتر جاده ترانزیتی در محور سوادکوه
لهراسب رحمتی معاون فرماندار سوادکوه، در حاشیه مانور روز کاهش بلایای طبیعی و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به این مطلب که بلایای طبیعی همواره با انسان بوده است، گفت: بشر در طول تاریخ به دنبال ساخت ابزار و برنامه‌ریزی برای کاهش آن بوده است.
معاون فرماندار سوادکوه، سیل، زلزله و طوفان را از بلایای مشترک ملل مختلف توصیف کرد و گفت: تشکیل سازمان‌هایی با هدف کمک به حادثه‌دیدگان حوادث طبیعی بیانگر مشکل همه ملل و اقوام است.
رحمتی به بلاخیز بودن ایران اشاره کرد و گفت: بوجود آمدن بلایای طبیعی به‌صورت گاه و بیگاه در کشور بر لزوم آمادگی همیشگی ما دلالت دارد.
وی به برنامه‌های آمادگی روز کاهش بلایای طبیعی اشاره کرد و افزود: برنامه‌های این روز به منظور ایجاد و حفظ آمادگی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه است.
معاون فرماندار سوادکوه به وضعیت خاص طبیعی و جغرافیایی شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: وجود کوهستان، دره، دشت و جنگل در سوادکوه به پیچیدگی‌های این شهرستان در موضوع بلایای طبیعی افزوده است.
وی به وجود بیش از 100 کیلومتر جاده ترانزیتی محور سوادکوه اشاره کرد و گفت: وجود تصادفات جاده‌ای از حوادث پرشمار این شهرستان است.
رحمتی خاطرنشان کرد: در روز کاهش بلایای طبیعی چهار برنامه در شهرستان سوادکوه برگزار شد که رژه موتوری، نجات کوهستان، امداد جاده‌ای و اطفای حریق از برنامه‌های این روز در سوادکوه بود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول