اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

تولید و ترانزیت مواد مخدر عاملی استعماری است

خبرگزاری فارس: معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: نگاهی که امروز به ترانزیت و تولید مواد مخدر می‌شود، نگاهی استعماری است.

تولید و ترانزیت مواد مخدر عاملی استعماری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا شیخ رباط ظهر امروز در همایش «جامعه‌ای سالم و عاری از اعتیاد» در تالار فردوسی اهواز، اظهار داشت: اهمیت منابع انسانی در جوامع مختلف امروزی، امری متفق و واحد است و با وجود نگرش‌های متفاوت در جهان، داشتن منابع انسانی سالم و رشد یافته از نیازهای اساسی هر جامعه تلقی می‌شود.
وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی نیز داشتن منابع انسانی سالم و رشد یافته از نگاه‌های راهبردی و اساسی است.
شیخ رباط بیان کرد: نگاهی که امروز به ترانزیت و تولید مواد مخدر می‌شود، نگاهی استعماری است از این رو باید تمام فعالیت‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای را با هم اعمال کنیم.
وی با تاکید بر مقابله و تجهیز خود در بخش مقابله بیان کرد: هر قدر قدرت انتظامی بالا رود مقابله با مواد مخدر نیز تقویت می‌شود.
معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان افزود: تهدید مواد مخدر تهدیدی فراگیر، چند لایه و عمیق است و مسئولیت مقابله با آن تنها وظیفه یک نهاد خاص نیست بلکه هر مجموعه و دستگاهی که با منابع انسانی سروکار دارد این وظیفه را بر عهده دارد.
شیخ رباط با اشاره به اینکه مناطق پرخطر مصرف و توزیع مواد مخدر در استان خوزستان اولویت بندی شده‌اند، اظهارداشت: نحوه برخورد با این مناطق و افراد آلوده در آنها در شورای تامین استان مطرح تا اولویت بندی و زمانبندی مناسب صورت بگیرد. همچنین نیروی انتظامی برای برخورد با این عوامل و مناطق باید از ظرفیت دستگاه‌های قضا، اطلاعات و بسیج به بهترین شکل استفاده کند.
معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: توجه به فرایند سالم سازی شخصیت، در محضر خدا بودن، نگرش‌های انقلابی و جهادی و بهره بردن از ظرفیت نهادهای دینی از جمله راهکارهایی هستند که در برنامه ریزی‌ها نباید از آن‌ها غافل شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول