اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیله‌سوار:

کمربندی ترانزیتی بیله‌سوار نیاز به تعریض دارد

خبرگزاری فارس: شهردار بیله‌سوار تعریض و اصلاح کمربندی ترانزیتی شهرستان بیله‌سوار را ضروری توصیف کرد.

کمربندی ترانزیتی بیله‌سوار نیاز به تعریض دارد
حکم‌الله کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه روزانه 500 دستگاه سبک و سنگین ترانزیتی از این کمربندی برای ورود و خروج از گمرک بیله‌سوار تردد می‌کنند ما نیازمند تعریض و بهسازی این کمربندی هستیم.
کیانی با اشاره به اینکه استاندار اردبیل تامین اعتبار مورد نیاز این تعریض و بهسازی این کمربندی را از محل اعتبارات سفر چهارم رئیس جمهور به مردم این منطقه وعده داده است، گفت: با توجه به اینکه بیله‌سوار سومین شهر توریست‌پذیر استان و اولین گردشگرپذیر خارجی است، ضرورت دارد به عمران و توسعه شهری بیشتر رسیدگی شود.
این مسئول در مورد توسعه پارک نرگس‌ تپه‌سی بیله‌سوار نیز اظهار داشت: این منطقه تنها تفرجگاه اهالی بیله‌سوار است که به دلیل قدمت تاریخی تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است که امیدواریم اداره این منطقه توریستی و گردشگری به شهرداری واگذار شود.
کیانی بیان داشت: اگر این امر انجام شود ما طرح‌های مختلفی را در این پارک اجرا می‌کنیم تا بخشی از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها به شکل سالم در این منطقه سپری شود.
شهردار بیله‌سوار هجمه‌های فرهنگی دشمنان را به ویژه در مناطق مرزی بسیار خطرناک، سنگین و گاه غیر قابل هضم توصیف کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه در شهر بیله‌سوار بدون تجهیزات گیرنده چندین کانال کشورهای همسایه دریافت می‌شود ما نیازمند توسعه مراکز تفریحی، توریستی، فرهنگی و گردشگری سالم و منطبق بر ذائقه مردم هستیم.
شهردار بیله‌سوار بدهی ادارات این شهرستان را به شهرداری 821 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: به دلیل آن که اکثر زمین‌های موجود در شهر بیله‌سوار سند رسمی ندارند بسیاری از اهالی در ساخت و ساز و دریافت وام مسکن دچار مشکلاتی هستند که امیدواریم این مانع نیز با رایزنی‌های انجام شده با مسئولان بانک‌ها برطرف شود.
وی از کمبود تاکسی در بیله‌سوار خبر داد و افزود: شهر توریستی و مهمان‌پذیر بیله‌سوار از داشتن تاکسی و وسایط نقلیه عمومی به تعداد کافی محروم است به طوری که این شهر سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی و مراکز دانشگاهی متعدد دارد که باید وسیله نقلیه عمومی این جمعیت تامین شود.
شهردار بیله‌سوار به مشکل زمین کارخانه آسفالت این شهرداری با دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: ما همچنان به دلیل واگذاری غیر‌قانونی زمین کارخانه آسفالت در گذشته به دانشگاه آزاد با این مجموعه دچار مشکل هستیم به طوری که هنوز این زمین تحویل شهرداری داده نشده است.
این مسئول با بیان اینکه 80 درصد آسفالت شهر بیله‌سوار تخریب شده و از بین رفته، خاطرنشان کرد: ‌برای احداث و راه‌اندازی کارخانه آسفالت 250 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم که امیدواریم این اعتبار نیز تامین شود.
شهردار بیله‌سوار ضرورت احیا و بازسازی مزار شهدای گمنام این شهر را یادآور شد و گفت: مزار شهدای گمنام سوم شهریور 1320 در این شهر بیشتر از آن که به یادمان و مزار شبیه باشد به باغچه‌ای شبیه است که امیدواریم مسئولان و متولیان امر نسبت به احداث یادمان شهدای گمنام بیله‌سوار اقدام کنند.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول