اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب مازندران خبر داد:

اختصاص اعتبار 7.5 میلیاردی برای رفع مشکلات برق محمودآباد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب مازندران از تخصیص اعتبار 750 میلیون تومانی برای اصلاح شبکه برق محمودآباد خبر داد.

اختصاص اعتبار 7.5 میلیاردی برای رفع مشکلات برق محمودآباد
مصطفی سالار در حاشیه سفر به محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد بیان داشت: این بودجه برای اصلاح شبکه‌های فرسوده و دارای ضعف ولتاژ در نظر گرفته شده است که تا پایان خرداد 91  اصلاح آن به پایان می‌رسد.
وی با بیان اینکه مصرف برق در مازندران نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش یافت، تصریح کرد: این افزایش مصرف ناشی از گرمای بالای تابستان امسال بوده و شرجی بودن مازندران نیز مزید بر علت بوده است و به همین خاطر مردم استفاده بیشتری از کولرهای گازی داشتند که برق زیادی مصرف می‌کنند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب مازندران خاطرنشان کرد: حضور بیشترین مسافر کشور در ایام تابستان در مازندران و به ویژه غرب این استان و به تبع آن استفاده زیاد برق نیز یکی دیگر از دلایل این افزایش هفت درصدی است و ترافیک سنگین راه‌های غرب مازندران منتهی به دیگر استان‌ها تایید این موضوع را به همراه دارد.
سالار بودجه اختصاص یافته برای اصلاح شبکه‌های فرسوده و دارای ضعف ولتاژ محمودآباد را 750 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این اصلاح آغاز و تا پایان خرداد قبل از شروع تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب مازندران جمع کل بودجه تخصیصی برای شهرستان محمودآباد را حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: این بودجه در حقیقت بودجه توسعه روستایی و شهری، شبکه فیدر ناپایدار و اصلاح شبکه است که با تزریق آن به شبکه توزیع برق محمودآباد تا 80 درصد مشکلات برق این شهرستان برطرف می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول