اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر:

تابستان شاهد کاهش 50 درصدی خاموشی برق در بوشهر بودیم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: ‌‌امسال شاهد کاهش 50 درصدی خاموشی در استان بودیم.

تابستان شاهد کاهش 50 درصدی خاموشی برق در بوشهر بودیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدرضا رضوی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران در بوشهر با ابراز رضایت از حجم عملیات انجام شده برای بهبود وضعیت برق در استان بوشهر اظهار داشت: پروژه‌های مهمی در سطح استان در بخش‌های توسعه و احداث، ارتقا ظرفیت شبکه، اصلاح، بهینه‌سازی و برق‌رسانی به مردم اجرا شده است که کاهش 50 درصدی خاموشی ماحصل همین فعالیت‌های انجام شده در صنعت برق استان است.
وی از جمله پروژه‌های مهم، به تبدیل ولتاژ خطوط 11 کیلوولت به 20 ولت اشاره کرد و گفت: تاکنون 250 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خاطر نشان کرد: عملیات تبدیل شبکه 11 به 20 کیلوولت از نیمه دوم سال 87 در دستور کار شرکت قرار گرفت و در آن تمام خطوط شبکه 11 کیلو ولت به 20 کیلوولت ارتقا ظرفیت یافته است.
رضوی بیان کرد: این پروژه تا اتمام کامل 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در صورت محقق شدن این اعتبارات پیش‌بینی می‌شود تا سال‌های آینده به اتمام برسد.
وی گفت: با توجه به اهمیت این پروژه و مزایایی که برای مشترکان در بردارد تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از اهم مزایای این پروژه به کاهش تلفات، اصلاح ولتاژ، رفع نوسانات شبکه، افزایش دوبرابری ظرفیت شبکه، کاهش 50 درصدی خاموشی‌ها و پیشگیری از حجم خطوط شبکه در معابر شهری اشاره کرد و گفت: متناسب با اجرای این پروژه و فعالیت‌هایی که در بخش‌های مختلف صورت گرفته موجب شد که تابستان امسال را بدون خاموشی سپری کنیم.
رضوی با بیان اینکه حجم فعالیت‌ها و پروژه‌های صنعت برق استان بوشهر 35 درصد نسبت به 15 سال گذشته رشد داشته است، اظهار داشت:با وجود افزایش 25 هزار مشترک در سال گذشته پیک بار امسال کمتر از دو درصد رشد داشته و امروز ما نتیجه آن را می‌توانیم در استمرار برق مطمئن و پایداری شبکه‌های برق ببینیم.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با وجود افزایش مشترکان جدید در یک سال گذشته، مصرف برق استان 10 درصد کاهش داشته است و بیش از 95 درصد از مشترکان از بخش‌های مختلف استان الگوی مصرف برق را رعایت کرده‌اند.
رضوی افزود: با توجه به اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به صورت درآمد، هزینه به مشترکان خدمت‌رسانی می‌کند هرگونه تاخیر در پرداخت هزینه صورت حساب برق مصرفی موجب تاخیر در خدمت دهی به سایر مشترکان می‌شود و اجرای طرح‌های صنعت برق را با مشکل مواجه می‌سازد.
وی با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیک و ارتقا سطح کیفی خدمات به مردم از برنامه‌های مهم این شرکت است، خاطرنشان کرد:  در این راستا فعالیت‌های مهمی همچون راه‌اندازی سامانه پاسخگویی121، راه‌اندازی 23 دفتر مستقل اتفاقات، راه‌اندازی امور دو شهرستان بوشهر دشتستان واگذاری کامل خدمات مشترکان به دفاتر پیش‌خوان دولت انجام شده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در این زمینه تلاش‌های صورت گرفته برای واگذاری خدمات تصدیگری از طریق دفاتر پیشخوان دولت منجر به کسب رتبه برتر این شرکت در بین دستگاه‌های اجرایی استان شده است.
رضوی اظهار امیدواری کرد با تلاش‌ها و اقدامات مطلوبی که در حوزه صنعت برق استان انجام شده بتوان علاوه بر ارائه برق مطمئن و پایدار، شاهد افزایش سطح کیفی خدمات به همشهریان باشیم.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول