اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کوتاهی پست بانک قائمشهر؛

برق و آب تعدادی از مردم قائمشهر قطع است

خبرگزاری فارس: با وجود اینکه شهروندان قائمشهری قبوض خود را به پست بانک محل زندگی‌اشان پرداخت کرده‌اند اما به دلیل کوتاهی این اداره، گاز، تلفن، برق و آب تعدادی از شهروندان قطع است.

برق و آب تعدادی از مردم قائمشهر قطع است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، عده‌ای از شهروندان قائمشهر با حضور در پست بانک سرای امام علی (ع) مطرح کردند که با وجود پرداخت قبوض اما از شهریور ماه، گاز، برق، تلفن و آب‌ منازلشان قطع شده است.
 این شهروندان علت این موضوع را عدم واریز دریافتی‌های مردم توسط این پست بانک به ادارات مربوطه دانستند.
این افراد در پی اعتراض به قطعی گاز، تلفن، برق و آب منازلشان شب گذشته با تجمع در پست بانک سرای امام علی (ع) جنب میدان طالقانی این شهر، خواستار رسیدگی این معضل از سوی مدیریت این مرکز شدند.
برخی از افراد حاضر در این اجتماع با در دست داشتن قبوض پرداخت شده خود که مهر این پست بانک روی آن خورده بود، اعلام کردند: این قبض‌ها از اول شهریور تاکنون پرداخت شده و ما بدون هیچگونه اخطار یا اعلام قبلی از این اقدام با قطعی تلفن، گاز یا برق و آب منزلمان مواجه شده‌ایم.
یکی از این شهروندان با در دست داشتن قبض برق پرداخت شده خود در تاریخ 13 شهریور گفت: با وجود اینکه قبض پرداختی را به اداره برق نشان داده‌ام مسئولان اداره اعلام کردند هیچ پولی از سوی شما به اداره برق واریز نشده و این اداره وصل مجدد برق را منوط به پرداخت دوباره این مبلغ دانست.
به گزارش فارس، شخصی که خود را نماینده مدیریت این پست بانک معرفی کرده بود، در جمع مردم اظهار داشت: حداقل تا یک ماه دیگر مشکل شما برطرف می‌شود.
این در حالی است که پست بانک مذکور در مرکز شهر واقع شده و از شلوغ‌ترین مراکز خدماتی قائمشهر محسوب می‌شود و تعداد مراجعه‌کنندگان به این دفتر بسیار زیاد است.
اخبار مرتبط متعاقبا اعلام می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول