اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه برق پلدختر خبر داد:

شبکه برق پلدختر تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس قسمت برق شهرستان پلدختر از تقویت شبکه برق این شهرستان با احداث پنج کیلومتر شبکه جدید خبر داد.

شبکه برق پلدختر تقویت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر فریدون خودنیا عصر امروز در نشست با فعالان خبری شهرستان پلدختر اظهار داشت: احداث این شبکه‌های برق جدید طی دو ماهه گذشته در این شهرستان صورت گرفته ضمن اینکه در این مدت هشت دستگاه پست هوایی نیز در سطح این شهرستان نصب شده است.
وی در تشریح عملکرد دو ماهه مدیریت برق شهرستان پلدختر اظهار داشت: فعالیت‌های انجام شده طی این مدت به منظور تقویت شبکه‌های فرسوده و کاهش افت ولتاژ مناطق مختلف و همچنین افزایش رضایتمندی مشترکان برق صورت گرفته است.
خودنیا اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها را افزون بر یک و نیم میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با این اعتبار علاوه بر احداث شبکه‌های فشار ضعیف با کابل خود نگهدار به طول حدود چهار کیلومتر، یک هزار و 200 متر شبکه فشار متوسط در مناطق مختلف این شهرستان احداث شد.
رئیس قسمت برق پلدخترگفت: در صورت تامین تجهیزات برق مورد نیاز با احداث شبکه‌های جدید نسبت به رفع مشکل کلیه نقاط بحران‌دار و حادثه خیز این شهرستان اقدام می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول