اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور حاجی‌آباد خبر داد:

آغاز عملیات احداث ساختمان پیام‌نور در حاجی‌آباد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور حاجی‌آباد از آغاز عملیات احداث ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نور این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.‌

آغاز عملیات احداث ساختمان پیام‌نور در حاجی‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، روح‌الله حسن‌زاده شامگاه پنج‌شنبه در جشن استقبال از دانشجویان جدیدالورود به این دانشگاه اظهار داشت: این ساختمان با یک هزار و 300 متر فضای آموزشی و اداری در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال ساخته خواهد شد.
وی با بیان اینکه زمین مذکور در نقطه خوبی از شهر حاجی‌آباد واقع شده است، ادامه داد: کار حصارکشی و دیوارچینی این زمین نیز با اعتبار یک میلیارد ریال در حال انجام است که تا‌کنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور حاجی‌آباد در ادامه تعداد دانشجویان جدید‌الورود سال تحصیلی جدید این دانشگاه را 110 نفر اعلام کرد و افزود: بیش از 600 دانشجوی هرمزگانی در شش رشته کارشناسی سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند.
حسن‌زاده تعداد دانشجویان فارغ‌التحصیل این دانشگاه را بیش از 120 نفر اعلام کرد و بیان داشت: از این تعداد 32 نفر در مقاطع تحصیلی تکمیلی پذیرفه شدند.
رئیس دانشگاه پیام نور حاجی‌آباد یادآور شد: دانشگاه پیام نور واحد حاجی‌آباد در سال 83 با دو رشته دانشگاهی و تعداد 60 دانشجو با تلاش مسئولان وقت و همت خیرین راه‌اندازی شد و در حال حاضر نیز فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی در تقویت دانشگاه داشته‌اند و امیدواریم این تعامل و همکاری تداوم داشته باشد تا شاهد توسعه و شکوفایی شهرستان باشیم.
وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های پژوهشی ‌دانشگاه حاجی‌آباد اظهار داشت: تالیف یک جلد کتاب در زمینه صیفیجات و سبزیجات، چاپ دو مقاله علمی و پژوهشی و ارائه سه مقاله در همایش‌های دانشگاهی از جمله فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه است.
حسن‌زاده احترام به اساتید و حفظ حرمت آنها را از جمله وظایف دانشجویان عنوان کرد و افزود: حفظ حرمت‌ها و احترام به اساتید از جمله وظایف یک دانشجو است و امیدوارم تمام دانشجویان به این اصول احترام بگذارند و با در نظر گرفتن آینده خود و کشور در محیط دانشگاه تنها به کسب علم و دانش بپردازند.
وی همچنین دعوت از سخنرانان مطرح و برگزاری همایش‌ها و مراسمات مذهبی در مناسبت‌ها و اعزام دانشجویان به اردوهای سیاحتی و زیارتی را از جمله فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان عنوان کرد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول