اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور خبر داد:

آغاز عملیات آسفالت محور راور بهاباد

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: به زودی فاز دوم محور روستای کوه‌جهر به شهرستان بهاباد در استان یزد آغاز می‌شود.

آغاز عملیات آسفالت محور راور بهاباد
به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی صبح امروز در بازدید از محور راور به بهاباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: محور روستای کوه‌جهر از توابع بخش مرکزی راور به بهاباد در استان یزد 14 کیلومتر خاکی بوده که شش کیلومتر آن در فاز نخست تکمیل و آسفالت شده است.
وی افزود: برای تکمیل شش کیلومتری که آسفالت شده با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون ریال که از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شد و سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
شریفی بیان کرد: به هشت کیلومتر باقی مانده از این محور خاکی مبلغ 3 میلیارد ریال از اعتبارات استانی در سال جاری اختصاص یافته که در آینده نزدیکی عملیات آن آغاز می‌شود.
میرصادقی سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان راور نیز گفت: محور کوه‌جهر بهاباد ارتباط شهرستان‌های راور به  بهاباد و بافق در استان یزد را متصل می‌کند.
وی افزود: برای اتمام این پروژه مهم که استان‌های یزد و کرمان از طریق محور راور ارتباط می‌دهد و فاصله زمانی را 50 کیلومتر کوتاه می‌کند، مبلغ 14 میلیارد ریال مورد نیاز است تا این محور آسفالت و به بهره‌برداری برسد.
همچنین طی مراسمی طرح هادی روستای کوه‌جهر از توابع بخش مرکزی راور به بهره‌برداری رسید.
مهدی عسکری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان راور در این زمینه گفت: طرح هادی روستای کوه‌جهر به مبلغ 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای آسفالت 15 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت، 650 مترمربع سنگ فرش پیاده‌رو و 300 متر جدول‌گذاری انجام و مورد بهره‌برداری اهالی این روستا قرار گرفته است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول