اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان ‌شرقی:

70 نانوایی در تبریز تعطیل شده است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پس از هدفمندی یارانه‌ها 70 نانوایی به علت عدم قدرت رقابت و به صرفه نبودن تولید نان در تبریز تعطیل شده است.

70 نانوایی در تبریز تعطیل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی عصر امروز در جمع اعضای هیئت رئیسه نظام مهندسی کشاورزی آذربایجان‌شرقی بر ضرورت حضور فعالانه بخش کشاورزی در زمینه تولید رقابت‌محور تاکید کرده و خواستار تغییر فرهنگ اشتغالزایی کشاورزی شد.
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه موفقیت ایران اسلامی در دستیابی به برق هسته‌ای مایه مباهات است، گفت: این موفقیت با وجود تهدیدها و تحریم‌های مختلف حاصل شده است.
وی با اشاره به سیاست دولت در زمینه ارتقای عدالت و مبارزه با تبعیض اظهار کرد: دولت با سیاست عدالت‌محوری خود در تلاش است تا اقشار مختلف از ثمرات عدالت و محرومیت‌زدایی برخوردار باشند.
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پس از هدفمندی یارانه‌ها 70 نانوایی به علت عدم قدرت رقابت و به صرفه نبودن تولید نان  در تبریز تعطیل شده است.
بیگی افزود: علاوه بر نانوایی‌ها برخی کارخانه‌های آرد نیز با مشکل فروش مواجه شده‌اند که این امر به علت عدم کیفیت قابل قبول آرد تولیدی این کارخانه‌هاست و این در حالی است که برخی کارخانه‌های آرد محصول خود را تا پنج ماه پیش‌فروش کرده‌اند.
استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: سیاست عدالت‌ دولت در کنار کوچک کردن بدنه دولت مورد توجه قرار دارد و متاسفانه برخی فعالیت‌های موثر با دولتی شدن امکان ندارد.
وی بیان کرد: باید شرایط رقابتی در جامعه فراهم شود تا شاهد ارائه خدمات مطلوب به مردم باشیم و این امر یک رویکرد جدی در جامعه است.
بیگی در ادامه سخنان خود بر ضرورت کارآیی خدمات نظام مهندسی کشاورزی تاکید کرد و افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی نباید خود را به مردم تحمیل کند بلکه باید ساز و کاری مشخص در این زمینه تعیین شود که به نفع مردم باشد.
وی با بیان اینکه کشاورزان باید توانمند شوند، اظهار کرد: کشاورزان و اقشار محروم از جمله پایگاه‌های قدرت دولت هستند که باید با توانمندسازی آنان به ارتقای بخش کشاورزی اقدام کرد.
استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ایجاد شغل وظیفه دولت نیست ولی در حال حاضر این تلقی وجود دارد که دولت متولی ایجاد شغل است و نباید این مسئله در نظام مهندسی کشاورزی نیز رخ دهد.
بیگی در ادامه با بیان اینکه بازاریابی یک اصل مهم در جامعه است، گفت: باید به موضوع بازاریابی در بخش کشاورزی اهمیت خاصی داده شود.
وی گفت: موضوع دریاچه ارومیه بسیار حساس شده است و باید برای تامین آب مورد نیاز کشاورزی اطراف دریاچه و مدیریت و برنامه‌ریزی کرد که سازمان نظام مهندسی نیز در این راستا برنامه خود را ارائه دهد.
استاندار آذربایجان‌شرقی، کاهش بارندگی، افزایش کاشت در حاشیه دریاچه ارومیه را از جمله موضوعات واقعی در علل خشک شدن دریاچه ارومیه دانست و افزود: باید در زمینه مدیرت آب‌های موجود در اطراف این دریاچه توجه خاصی شود.
 انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول