اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه خبر داد:

بهره‌گیری جریان انحرافی از برخی ستادها در انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جریان انحرافی قصد دارد از افراد برخی ستادها برای انتخابات مجلس نهم استفاده کند.

بهره‌گیری جریان انحرافی از برخی ستادها در انتخابات مجلس
نصرت‌الله حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: وحدت در شرایط کنونی از ضروریات جامعه اسلامی به ویژه برای اصولگرایان است.
وی ادامه داد: راهبرد اساسی دشمن در شرایط کنونی ایجاد اختلاف و تفرقه است که باید همگان به این مهم توجه کنند.
این فعال سیاسی اضافه کرد: لازمه رسیدن به وحدت درک این ضرورت و نیازهای امروز نظام، مردم و انقلاب است.
حیدری تصریح کرد: یک نیروی اصولگرا که ادعای ولایی بودن دارد هیچ وقت به مصالح نظام بی‌توجه نیست بلکه به خاطر حفظ این ارزش‌ها و مصالح باید از خواسته‌های شخصی خود بگذرد و به افق‌های دورتر که عزت اسلامی ایران در دنیا را به همراه دارد، توجه کند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام انتخابات پیش روی مجلس نهم را آزمونی برای تحقق این مهم دانست و گفت: وقتی بزرگان روحانیت با همه وجود به میدان آمده‌اند، از اهمیت مسئله حکایت دارد و این نشانه مهم پیام به همه اصولگرایان برای حفظ وحدت است.
وی ادامه داد: اصولگرایان باید از این فرصت به نفع نظام استفاده کرده و به استقرار یک مجلس نیرومند برای خدمت به مردم حداکثر استفاده را به عمل آورند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه شرط گذاری برای بزرگان را اشتباه دانست و گفت: امیدواریم دوستان جبهه پایداری به جبهه وحدت اصولگرایی ملحق شده و به جریان وحدت کمک کنند.
حیدری افزود: مسیری را که دوستان با شعار گفتمانی انتخاب کرده‎اند، اگر در عمل منجر به وحدت نشود زمینه‎ آسیب‎زدن به گفتمان اصولگرایی حاکم بر جامعه را فراهم خواهد کرد و این گناهی نابخشودنی است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام خیر دنیا و آخرت اصولگرایان را در وحدت زیر سایه جامعتین دانست و اظهار امیدواری کرد همه به این جریان ملحق شوند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، ایجاد اخلال در وحدت اصولگرایی سبب خرسندی جریان استکبار، عوامل فتنه و عناصر جریان انحرافی می‌شود و برخی سردمداران جریان انحرافی در چند ماه پیش گفته‌اند ما در انتخابات آینده رقیب اصولگرایان هستیم.
وی ادامه داد: جریان انحرافی می‌خواهد حدود 150 نماینده به مجلس بفرستد و در برنامه‌ای می‌خواهد از افراد برخی ستادها در انتخابات مجلس استفاده کند، از این رو دوستان باید کاملا مراقب باشند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول