اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شرکت در انتخابات؛

اصولگرایان باید وحدت خود را حفظ کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: اصولگرایان با تمام سلایق مختلف بایستی وحدت خود را حفظ کنند و فعالانه وارد انتخابات شوند.

اصولگرایان باید وحدت خود را حفظ کنند
حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدامات اخیر فتنه‌گران به منظور دخالت در گفتمان اصولگرایی اظهار داشت: رفتار فتنه‌گران همچنان در انظار عمومی محکوم است.
وی ادامه داد: این افراد در مورد ضرباتی که به مردم و انتخابات ایران از نظر میزان مشارکت مردم زدند و برای ساختار شکنی‌هایشان در مقابل مردم باید پاسخگو باشند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: این افراد نمی‌توانند طلبکارانه رفتار کرده و تضمینی برای انتخابات بگیرند و نیز وحدت اصولگرایان را دچار خدشه کنند، اما در هر صورت از آن 13 میلیون رای موسوی نیز مردمی هستند که به نظام معتقد هستند و همسو با مردم در انتخابات شرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: این بحث در ارتباط با آنانی مطرح است که عوامل فتنه 88 بودند و نیز اکنون طلبکارانه به دنبال تضمین برای شرکت در انتخابات هستند و انتخابات چیزی نیست که کسی برای آن شرط بگذارد و کسی به این‌گونه روش‌ها توجه نمی‌کند.  
فولادگر گفت: اصولگرایان با تمام سلایق مختلف بایستی وحدت خود را حفظ کنند و فعالانه وارد انتخابات شوند و توانایی این امر را دارند که با حفظ سلایق در سیستم طراحی شده 8+7 وارد شوند.
وی بیان کرد: برتری این کمیته 8+7 نسبت به دیگر کمیته‌های مشابه در سالیان اخیر این است که این بار روحانیت محور شده و به میدان آمده و اینکه منشور اصولگرایی در این کمیته تنظیم شد که با این منشور محورهای اصولگرایی مشخص شدند.
این نماینده مجلس گفت: این بار نسبت به دوره هشتم فضا برای حضور اصولگرایان فراهم‌تر است و سلایق  اصولگرایی نیز باید به این جریان اصولگرایی بپیوندند.
وی در ارتباط با بحث‌های مطرح شده در ارتباط با اختلاف میان اصولگرایان اظهار داشت: اختلاف سلیقه در این کمیته وجود دارد اما منتظر پیوستن جبهه پایداری به 8+7 هستیم که این جبهه از ابتدا از این رویکرد اصولگرایان استقبال کردند و همچنین در نشست اولیه خود این استقبال صورت گرفت.
فولادگر افزود: 8+7 یک ترکیب کامل است و امید می‌رود که همه سلایق را در بر گیرد و به فرض نپیوستن جبهه پایداری به گفتمان اصولگرایی باز هم یک وحدت حداکثری بهتر از تفرقه است، به این معنی که این جمع موجود باید به حرکت خود ادامه دهد تا جبهه پایداری تصمیم نهایی خود را بگیرد و امید می‌رود که تصمیم این جبهه در راستای وحدت اصولگرایی باشد.
وی در ارتباط با سهم خواهی آقایان لاریجانی و قالیباف گفت: این سهم خواهی تنها مخصوص تهران است و نظرات هر کدام از این آقایان با استدلال‌هایی همراه بوده است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر شخصی مجموعه‌ای از نقاط قوت و ضعف است و این استدلال آیت‌الله مهدوی کنی، یزدی و هفت نماینده دیگر عضو این وحدت بوده و در حالی که منشور و حضور آیت‌الله مهدوی کنی را به عنوان حضوری مبارک می‌پذیریم باید قبول کنیم که نظر ایشان مبنی بر این است که تمام سلایق در عرصه وحدت اصولگرایی حرکت کنند.
 انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول