اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام جبهه پایداری خراسان:

اصولگرایان حداکثر توان خود را بسیج کنند

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام جبهه پایداری خراسان گفت: اصولگرایان باید حداکثر توان خود را برای رسیدن به وحدت بسیج کنند.

اصولگرایان حداکثر توان خود را بسیج کنند
سید امیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در هر جامعه‌ای سلایق فکری متعددی وجود دارد و این سلایق مختلف زمانی حضور جدی پیدا می‌کنند که در صحنه جامعه کارآیی و فعالیت داشته باشند.
وی افزود: در شرایطی که طیف‌های سیاسی موجود در جامعه فعالیت سیاسی داشته باشند و کارایی و نیاز به وجود آنها در جامعه احساس شود، می‌توانند در حضور حداکثری و مشارکت مردمی نقش داشته باشند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس ضمن تأکید بر اینکه وجود گروه‌های متعدد اصولگرایان نمی‌تواند به خودی خود در دستیابی به وحدت مؤثر باشد، اظهار داشت: نکته حائز اهمیت در این زمینه توانایی سازماندهی افراد و نیروها در زمینه دستیابی به وحدت و لیست واحد است.
قاضی‌زاده گفت: نبود سلیقه‌ها و طیف‌های مختلف در جریان انتخابات نه تنها نقطه قوتی به حساب نمی‌آید بلکه معلوم نیست چقدر بتواند افکار متدین را جمع کند و همچنین این خطر وجود دارد که افراد معارض و سودجو به میدان انتخابات وارد شوند.
قائم‌مقام جبهه پایداری خراسان افزود: تعدد گروه‌های اصولگرایی نمی‌تواند اثر مستقیم بر روند رسیدن به وحدت بین آنها داشته باشد به این صورت که ممکن است یک گروه داشته باشیم اما قصد سازش نداشته باشد و همچنین امکان دارد با تعداد زیادی از گروه‌ها موجه باشیم که بخواهند با همدلی و همفکری به وفاق برسند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس درباره عملکرد دیپلماسی ایران در منطقه اظهار داشت: در اینکه دیپلماسی سیاست خارجی ایران در شرایط کنونی منطقه ضعیف عمل کرده است، شکی نیست.
وی افزود: ولی نظام ما یک دیپلماسی بسیار قوی داریم که آن آرمان‌های امام و گفتمان انقلاب اسلامی است و چون مبنی بر ارزش‌های اسلامی و انقلابی است، آن قدر کشش دارد که بتواند مسائل منطقه را کنترل کرده و به سمت صلح حقیقی پیش برد.
قائم‌مقام جبهه پایداری خراسان گفت: در شرایط کنونی ملت‌های منطقه راه خود را پیدا کرده و به سمت صلح حرکت می‌کنند و ایران در این موقعیت می‌تواند بر اساس دیپلماسی انقلاب اسلامی نقش هدایت‌گر آنها را در راه رسیدن به صلح ایفا کند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول