اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

انتخاب اصلح تنها هدف اصولگرایان باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مقام معظم رهبری در کردستان با اشاره به ویژگی‌های اصولگرایی گفت: تنها هدف اصولگرایان در انتخابات مجلس باید مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد اصلح باشد.

انتخاب اصلح تنها هدف اصولگرایان باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با اعضای مجامع اصولگرایان شهرستان‌های کردستان در سنندج، اظهار داشت: تلاش دشمنان نظام همواره برای جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات است که گروه‌های اصولگرا با اتحاد و انسجام می‌توانند زمینه مشارکت حداکثری را فراهم نمایند.
وی همچنین بر انتخاب افراد اصلح، ولایتمدار، معتقد به نظام اسلامی و توانمند در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: انتخاب افرادی با این ویژگی‌ها علاوه بر توانایی داشتن حل مشکلات و مسائل مردم و جامعه، موجب افزایش اقتدار نظام اسلامی با تصمیم‌گیری‌های درست در مجلس می‌شود.
حسینی‌شاهرودی عنوان کرد: اگر چه شاید تمامی ویژگی‌های مثبت در یک فرد وجود نداشته باشد، اما باید سعی شود که در بین افراد اصلح، اصلح‌ترین آنها انتخاب شوند تا هم در پیشبرد حوزه انتخابیه و استان و هم در راستای حفظ مصالح و منافع ملت ایران و نظام اسلامی حرکت کنند.
به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، با توجه به اینکه نظام اسلامی شریعت اسلام را در دنیا زنده کرد و این بیداری اسلامی امروز جهان نشأت گرفته از این انقلاب است، لذا حفظ این نظام باید در اولویت همه اقشار و به ویژه‌ اصولگرایان باشد.
حسینی‌شاهرودی بیان داشت: تنها راه حفظ نظام هم مشارکت همه جانبه مردم در تمامی عرصه‌ها به ویژه عرصه‌های سیاسی است و اتحاد و انسجام گروه‌های اصولگرا زمینه‌ای برای تحقق این مهم است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی در ادامه به ویژگی‌های اصولگرایی اشاره کرد و گفت: خدامحوری یکی از این ویژگی‌هاست که توجه به دستورات الهی و حرکت در مسیر قوانین خداوند و آموزه‌های دین در اقدامات این افراد مشهود است.
نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان همچنین از ولایت‌مداری به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های اصولگرایان نام برد و افزود: نظام ما یک نظام اسلامی و ولایی است و افرادی که به این جایگاه اعتقادی نداشته باشند، اصولگرا نیستند.
حسینی‌شاهرودی زمان‌شناس بودن را یکی دیگر از ویژگی‌های اصولگرایان خواند و تصریح کرد: تشخیص درست حق از باطل در زمان غبار فتنه توسط افرادی با ویژگی‌های اصولگرایی سخت نیست چون راه برای آنها مشخص است و دچار سردرگمی نمی‌شوند.
وی به فتنه بعد از انتخابات 88 اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری که خود با تدابیر اندیشمندانه اهداف این فتنه را نقش برآب کردند، توصیه داشتند که فتنه سخت‌تری در راه است و باید با بصیرت‌افزایی راه درست را از باطل تشخیص داد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: تکلیف‌گرایی یکی دیگر از ویژگی‌های اصولگرایان است که در وهله اول باید بدون فکر کردن به نتیجه، باید تکلیف و وظیفه‌ای که به آنها سپرده شده است، به درستی انجام دهند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول