اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 65 درصد پیشرفت فیزیکی؛

پروژه ساختمان آموزشی پیام‌نور پارس‌آباد در حال احداث است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: پروژه ساختمان آموزشی پیام نور پارس‌آباد با 12 میلیارد ریال اعتبار و 65 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

پروژه ساختمان آموزشی پیام‌نور پارس‌آباد در حال احداث است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی‌الله خوش‌طینت پیش از ظهر امروز در همایش دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور پارس‌آباد از اختصاص 8 میلیارد ریال برای تجهیز کتابخانه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های پیام نور استان اردبیل در سال جاری خبر داد. 
وی بیان داشت: این رقم را در سال گذشته 5 میلیارد ریال بود.
این مسئول خاطرنشان کرد: توسعه و گسترش کتابخانه‌ها، آزمایشگاه و نیز تامین تجهیزات آموزشی مورد نیاز دانشگاه‌های پیام نور استان، در دستور کار قرار دارد.
خوش‌طینت با اعلام اینکه هم‌اکنون 13 مرکز و یا واحد پیام نور در مناطق مختلف استان اردبیل فعالیت می‌کند، بر توسعه کمی و کیفی این واحد‌ها و مراکز علمی تاکید کرد.
وی به فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های پیام نور استان اردبیل اشاره و بیان کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و آموزه‌های دینی و نهادینه کردن فرهنگ نماز در بین دانشگاه‌های استان از برنامه‌های اولویت‌دار دانشگاه پیام نور استان محسوب می‌شود.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل به ضرورت رعایت قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌های دانشگاه از سوی دانشجویان این مرکز علمی، اشاره کرد و گفت: پایبندی به قوانین و مقررات در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها، به پیشرفت و تعالی جامعه کمک می‌کند.
خوش‌طینت، روند فعالیت‌های دانشگاه پیام نور واحد پارس‌آباد رضایت بخش توصیف کرد و گفت: این واحد که در سال 86 تاسیس شده با وجود نوپا بودن، به سرعت رشد کرده است.
وی در خصوص پروژه ساختمان آموزشی این شهرستان نیز یادآور شد: این طرح که در زیربنای 2 هزار و 286 متر مربع و در سه طبقه در دست احداث است، اوایل سال 90 به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح آن مشکل کمبود فضا به ویژه فضای آموزشی در واحد پارس آباد مغان برطرف خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار پارس‌آباد مغان نیز در این همایش ابراز داشت: تربیت و توسعه نیروی انسانی متخصص و توانمند از الزامات جامعه مترقی و پویاست.
ولی کریمی به پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری اشاره کرد و افزود: این پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها در سایه همت و تلاش و خود‌باوری دانشجویان و جوانان حاصل شده است.
وی با یادآوری کشاورزی بودن منطقه پارس‌آباد، خواستار تصویب و ایجاد رشته‌های مختلف کشاورزی، تصویب رشته‌های کارشناسی ارشد در واحد پارس‌آباد و نیز تبدیل این واحد به مرکز شد.
این مسئول در پایان نسبت به رفع کمبود زمین و نیز تامین زمین مورد نیاز برای گسترش و توسعه این واحد قول مساعد داد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول