اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد لنده خبر داد:

برگزاری دوره مقابله با بلایای طبیعی توسط کمیته امداد لنده

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد خمینی لنده گفت: این نهاد حمایتی دوره 35 ساعته مقابله با بلایای طبیعی برای کارکنان خود و خانواده‌هایشان برگزار می‌کند.

برگزاری دوره مقابله با بلایای طبیعی توسط کمیته امداد لنده
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، کرامت دوستی پیش از ظهر امروز در افتتاحیه دوره‌های آموزش همگانی مقابله با بلایای طبیعی ویژه مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: افزایش آگاهی مردم برای مقابله با خطرات و بلایای طبیعی امری ضروری است.
وی خطاب به مددجویان کمیته امداد افزود: کشور ایران از جمله 10 کشوری است که مورد تهدید بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله قرار دارد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی لنده گفت: نحوه برخورد با حوادث و خطرات بلایای طبیعی می‌تواند در نتیجه آن تأثیر فراوانی داشته و سبب کاهش یا افزایش نتایج مخرب آن شود.
دوستی افزود: در زمینه آموزش همگانی مقابله با بلایای طبیعی با همکاری جمعیت هلال‌احمر شهرستان کهگیلویه برای مددجویان کمیته امداد در روستاهای دارای جمعیت زیاد دوره‌هایی به‌صورت رایگان برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: علاوه بر مددجویان کمیته امداد، شرکت برای عموم مردم آزاد بوده و این دوره‌ها با استقبال خوبی از سوی روستاییان روبه‌رو شده است.
رئیس کمیته امداد لنده تأثیر این دوره‌های آموزشی را در زندگی یادآور شد و گفت: دوره‌های آموزشی علاوه بر تأثیر زیاد در مقابله با حوادث طبیعی، برای زندگی شخصی بسیار مؤثر بوده به طوری که در بسیاری از مواقع موجب نجات انسان در موقعیت‌هایی از جمله مسمومیت‌ها شده است.
دوستی افزود: با توجه به اهمیت آموزش مقابله با بلایای طبیعی، آموزش همگانی در دو روز و دوره‌های امداد و نجات و کمک‌های اولیه به صورت حضوری 35 ساعته برای کارکنان کمیته امداد و خانوادهایشان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: دوره آموزش داوطلبان از میان پرسنل کمیته امداد به صورت غیر حضوری 40 ساعته برگزار و برای آموزش‌دیدگان دوره‌های حضوری و غیر حضوری که در آزمون نمره قبولی کسب کنند گواهی‌نامه صادر می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول