اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر:

آموزش عمومی در کاهش بلایای طبیعی نقش اساسی دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوشتر گفت: آموزش عمومی در کاهش بلایای طبیعی اصلی‌ترین نقش را ایفا می‌کند و باید در این باره برنامه‌‍ریزی کلان کرد.

آموزش عمومی در کاهش بلایای طبیعی نقش اساسی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سرهنگ پاسدار عبدالهادی حسین‌زاده ظهر امروز در جلسه هماهنگی هفته کاهش بلایای طبیعی شهرستان شوشتر اظهار داشت: اصلی‌ترین اقدامی که می‌توان در راستای کاهش اثر بلایای طبیعی در شهرها انجام داد ارتقای آموزش عمومی است و همه مردم باید درباره این بلایای طبیعی اطلاعاتی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه کاهش بلایای طبیعی نیازمند برنامه های کلان آموزشی دارد، افزود: باید در راستای آموزش مردم برنامه ریزی کرد.
حسین‌زاده با تاکید بر اینکه باید نقش دستگاه‌های اداری در زمان بحران مشخص شود، گفت: باید در شرایط کنونی که در وضعیت عادی هستیم هر دستگاهی بداند که در شرایط غیرعادی باید چه اقدامی انجام دهد و در این باره باید دستگاه‌های اجرایی توجیه شوند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دستگاه های زیربنایی باید بدانند در شرایط بحرانی چه مدت زمان دارند، خاطر نشان کرد: دستگاه‌های زیربنایی باید بدانند که در شرایط غیرعادی و بحرانی چه مدت زمان دارند که وظیفه خود را اجرایی کرده و صحنه بحران را ترک کنند.
فرمانده سپاه ناحیه شوشتر با اشاره به اینکه توجیه دستگاه‌های اجرایی و زیربنایی می‌تواند نقش مهمی در کاهش بلایای طبیعی داشته باشد، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در امر آموزش عمومی نیز اقدامات موثری انجام دهند.
وی از برگزاری مانور امداد و نجات در این شهرستان خبر داد و گفت: باید این مانور در بهترین شرایط اجرایی شود و از این فرصت باید بهره آموزشی زیادی برد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول