اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پلدختر:

ساماندهی فضاهای سبز در اولویت شهرداری پلدختر است

خبرگزاری فارس: شهردار پلدختر گفت: توسعه و ساماندهی فضاهای سبز از اولویت‌های شهرداری پلدختر هستند.

ساماندهی فضاهای سبز در اولویت شهرداری پلدختر است
محمد نصیری شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: شهرداری پلدختر اولویت کاری نیمه دوم امسال خود را به آسفالت خیابان‌های شهر و توسعه و ساماندهی فضاهای سبز این شهرستان اختصاص داده است.
شهردار پلدختر افزود: نصب تندیس و ساماندهی میدان امام حسین (ع) در ورودی شهر از طرف اندیمشک و میدان شهید بهشتی با هزینه بالغ بر 700 میلیون ریال انجام شده است.
شهردار پلدختر درباره دفن زباله‌های شهر با اشاره به اینکه شهرداری پلدختر روزانه اقدام به جمع‌آوری زباله‌های خانگی می‌کند، گفت: زباله‌های خانگی در هفت کیلومتری بیرون از شهر منتقل و در آنجا دفن می‌شوند.
نصیری شرفی با تاکید بر اینکه با توجه به خطرات زباله‌های بیمارستانی بر سلامت مردم شهرداری هیچ وظیفه‌ای در قبال این زباله‌ها ندارد، گفت: این زباله‌ها باید در بیمارستان به وسیله دستگاه‌های زباله‌سوز امحاء شوند.
شهردار پلدختر با پرداختن به دفن زباله بیمارستانی خواستار توجه شبکه بهداشت و درمان به این موضوع گفت: به دلیل عدم وجود دستگاه‌های امحای زباله‌های بیمارستانی ناچارا این زباله‌ها توسط شهرداری به بیرون از شهر منتقل و سوزانده می‌شوند.
نصیری شرفی در ادامه با اعلام اینکه با توجه به گرمای طاقت‌فرسای پلدختر و همچنین اهمیت فضای سبز در سلامت انسان به زودی کار کاشت نهال توت، زبان‌گنجشک و کاج در سطح شهر و بلوارها آغاز می‌شود اظهار داشت: شهرداری پلدختر برای موفقیت و آبادانی شهر به همکاری و مساعدت همه شهروندان به خصوص قشر رسانه و خبرنگار نیازمند است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول