اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

دین اسلام دین تحقیق و تفکر است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: دین اسلام دین تحقیق و تفکر است.

دین اسلام دین تحقیق و تفکر است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد حجت‌ الاسلام احمد میرعمادی در مراسم روی آوردن یک دانشجوی مسیحی دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد به دین اسلام در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان خطاب به این دانشجوی مسیحی گفت: ما بسیار خوشحال و خرسندیم که شما به دین اسلام روی آورده‌اید و بدانید که این یک توفیق الهی است، که نصیب شما شده تا در مسیر حق و حقیقت قرار بگیرید.
وی افزود: امیدواریم شما با تفکر، دلیل و استدلال کافی این دین الهی را انتخاب کرده باشید، زیرا دین اسلام دین تحقیق و تفکر است و در این زمینه ما باید با تفکر و استدلال اسلام را پذیرفت.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دین مبین اسلام با توجه به کامل بودن هیچ نقصی در آن وجود ندارد.
حجت ‌الاسلام احمد میرعمادی یاد‌آور شد: اسلام به دو بخش تقسیم می‌شود، یکی در بعد اعتقادات و دیگری در بعد عمل است و شما که دین اسلام را پذیرفته‌اید ضمن داشتن اعتقادات راسخ و منطقی و محکم، اعمال آن را نیز باید انجام دهید و احکام اسلام  مانند نماز، روزه و اخلاقیات را به جا آورید.
وی تصریح کرد: آنچه که بسیار مهم است ثبات قدم است، که شما با این انتخاب صحیح باید ثابت قدم باشید.
حجت‌الاسلام احمد میرعمادی خاطرنشان کرد: امروز روز تولد حقیقی شما است که راه حق و حقیقت را انتخاب کرده‌اید و این یک نوری است که در قلب شما وجود دارد، امیدواریم همچنان پایدار و روز به روز ادامه داشته باشد.
در ادامه رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان گفت: دین مبین اسلام یک دین کامل است که هرروز در جهان شاهد گرایش جوانان از روی تعقل و تفکر به این دین آسمانی روی می‌آورند.
حسن علیزاده اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و تأثیرگذار می‌توانند جوانان غیر مسلمان را به دین اسلام سوق دهد.
وی افزود: ما خوشحالیم از اینکه این اقدام فرهنگی برای نخستین‌بار در دانشگاه پیام‌نور لرستان رخ داده است.
یک دانشجوی مسیحی دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد که آرماناک پتروسیان نام دارد، در حضور حجت الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان، رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان و جمعی از مسئولان لرستان در بیت نماینده ولی فقیه در لرستان شهادتین را بر لب جاری ساخت و به دین مبین اسلام مشرف شد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول