اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان و امور خانواده استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت برگزاری جشنواره لباس ایرانی اسلامی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بانوان و امور خانواده استان زنجان گفت: با توجه به هجمه‌هایی که در حال حاضر بر ضد حجاب صورت می‌گیرد، برگزاری جشنواره لباس ایرانی اسلامی در زنجان از ضروریات است.

ضرورت برگزاری جشنواره لباس ایرانی اسلامی در زنجان
ملیحه نقدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره تصویب برگزاری جشنواره لباس ایرانی اسلامی در کار گروه بانوان اظهار داشت: مراحل نخست برگزاری این جشنواره انجام شده است.
وی با بیان اینکه شهرداری مسئول برگزاری جشنواره لباس ایرانی اسلامی است، تصریح کرد: تامین اعتبار برگزاری جشنواره بر عهده شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گذاشته شده است.
مدیر کل بانوان و امور خانواده استان زنجان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که پرسید گویا برگزاری جشنواره لباس ایرانی اسلامی منتفی شده است، تاکید کرد: با توجه به هجمه‌هایی که در حال حاضر بر ضد حجاب صورت می‌گیرد، برگزاری جشنواره لباس ایرانی اسلامی از ضروریات است.
وی با اشاره به رواج فرهنگ برهنگی در جهان اضافه کرد: جشنواره لباس ایرانی اسلامی برای معرفی لباس‌های متناسب با ذائقه جوانان و فرهنگ حاکم بر جامعه برگزار می‌شود.
نقدی با بیان اینکه طرح‌های ارائه شده در جشنواره لباس ایرانی اسلامی داوری می‌شود، افزود: لباس‌های برتر ارائه شده در جشنواره پس از داوری و انتخاب شدن به نهادهای فرهنگی موجود، ارگان‌های دولتی و جامعه معرفی می‌شوند.
وی با اشاره به تزریق اعتبارات فرهنگی ارگان‌های ذی‌ربط ابراز امیدواری کرد، در فرصت باقیمانده از سال جشنواره لباس ایرانی اسلامی برگزار شود.
مدیرکل بانوان و امور خانواده استان زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره لباس ایرانی اسلامی منوط به توافق سه ارگان شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه ارگان‌های فرهنگی اعتبارات کلانی را در اختیار دارند، تاکید کرد: ارگان‌های فرهنگی با همکاری و هماهنگی بین خود جشنواره لباس ایرانی اسلامی را در راستای مقابله به هجمه‌هایی که بر ضد حجاب و عفاف بانوان صورت می‌گیرد، برگزار کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول