اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد جیرفت خبر داد:

چاپ کتاب «خمس در اسلام» توسط دانشگاه آزاد جیرفت

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد جیرفت گفت: کتاب «خمس در اسلام» توسط عضو هیئت علمی واحد دانشگاه آزاد جیرفت چاپ و منتشر شد.

چاپ کتاب «خمس در اسلام» توسط دانشگاه آزاد جیرفت
کاووس سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب کرمان اظهار داشت: با توجه به اینکه انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی از اولویت‌های این واحد دانشگاهی است، لذا چاپ این کتاب توسط رحمان مجازی عضو هیئت علمی دانشگاه در همین راستا محقق شده است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر چاپ این کتاب تاکنون 41 جلد کتاب دیگر به چاپ رسیده و چند کتاب دیگر در حال چاپ است.
سلیمانی تصریح کرد: همچنین تعداد 310 مقاله در سمینارهای داخلی و خارجی توسط اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی ارائه شده که تعدادی از آنها جزو مقالات برتر معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد مراکز تحقیقاتی نظیر بزرگ‌ترین گلخانه گل‌های زینتی در بین واحدهای دانشگاهی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، احداث مزرعه کشاورزی پژوهشی و تحقیقاتی و تألیف و چاپ کتب و مقالات متعدد نشان از توسعه فعالیت‌های علمی این واحد دانشگاهی دارد.
مؤلف کتاب خمس در اسلام به خبرنگار فارس گفت: با توجه به اهمیت خمس در اسلام به ویژه مذهب شیعه، در این کتاب سعی شده است، منابع شرعی و فقهی، خمس از نظر قرآن، خمس در مذاهب اربعه با استفاده از منابع معتبر فقهی شیعه و سنی مورد تحلیل و ارزیابی قرار گیرد. 
رحمان مجازی افزود:  این کتاب در چهار بخش، 263 صفحه و با تیتراژ 2 هزار جلد توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی چاپ و منتشر شده است.
انهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول