اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان راهداری کشور خبر داد:

تبدیل 2000 کیلومتر از بزرگراه‏های کشور به آزادراه

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان راهداری کشور از تبدیل 2 هزار کیلومتر از بزرگراه‏های کشور به آزادراه خبر داد.

تبدیل 2000 کیلومتر از بزرگراه‏های کشور به آزادراه
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شهریار افندی‏زاده عصر چهارشنبه در گردهمایی معاونان راهداری کل کشور که با حضور تمام معاونان راهداری استان‏های کشور در مجتمع برف آبعلی برگزار شد، اظهار داشت: برای اجرای این طرح مهم از توان بخش خصوصی استفاده می‏شود.
وی در تشریح روند اجرای این طرح خاطرنشان کرد: طی اجرای این طرح دو‌لاین جدید به عنوان آورده بخش خصوصی ایجاد می‏شود.
افندی‏زاده ادامه داد: دو لاین مستقر نیز آورده دولت محسوب می‏شود که بدین ترتیب یک آزادراه جدید با چهار لاین مجزا برای سهولت در تردد و جابه‏جایی ترافیک کشور احداث خواهد شد.
رئیس سازمان راهداری کشور افزود: برگزاری نشست‏هایی از این دست می‏تواند با بیان راهکارهایی مناسب برای ترسیم خطوطی جدید مقدمات مدیریت بهتر بر امور را فراهم آورد.
 
* صرف 14 تا 28 درصد بودجه عمرانی برای توسعه راه‏ها
رئیس سازمان راهداری کشور افزود: در حال حاضر بین 14 تا 28 درصد از اعتبارات عمرانی استان‏های کشور به فراخور نیاز صرف ساخت و توسعه راه‏ها می‏شود.
افندی‏زاده تصریح کرد: با توجه به محدودیت‏های موجود در زمینه بودجه باید دقت کافی در زمینه نگهداری از این سرمایه ملی از سوی مسئولان امر صورت گیرد.
رئیس سازمان راهداری کشور درباره دستورالعمل‏های جدید این نهاد خاطرنشان کرد: اخیرا نشستی با مسئولان پلیس راه کشور برگزار شد.
وی ادامه داد: طی این نشست مقرر شد تا دستورالعمل‏های جدید پس از بررسی‏های لازم به مسئولان راه استان‏های کشور ابلاغ شود.
افندی‏زاده با بیان اینکه مشکلات حوزه راهداری زیاد است، عنوان کرد: مشکلات موجود در حوزه راهداری زیاد است اما تمام سعی و تلاش مسئولان در راستای رفع آنها و حصول رضایت مردم است.
رئیس سازمان راهداری کشور با تاکید بر لزوم مستندسازی طرح‏های در حال اجرا گفت: مسئولان سازمان‏های راهداری در استان‏های مختلف کشور مستندسازی امور اجرایی را در دستور کار خود قرار دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول