اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بومهن:

آزادراه تهران ـ پردیس مسیر عبور مرفهین است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر بومهن گفت: در حال حاضر آزادراه تهران ـ پردیس مسیر عبور قشر مرفه جامعه است.

آزادراه تهران ـ پردیس مسیر عبور مرفهین است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، وحید پیوندی در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی بومهن که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران، بخشدار مرکزی، دیگر مسئولان محلی و جمعی از مردم برگزار شد، اظهار داشت: با وجود تعیین عوارض یک‏هزار و 500 تومانی اغلب ساکنان شهر بومهن از جاده قدیم پردیس تردد می‌کنند.
وی با اشاره به وضع درآمدهای شهروندان بومهن یادآور شد: بومهن از جمله مناطق محروم شهرستان و استان تهران محسوب می‌شود.
پیوندی تصریح کرد: از این رو درآمد مردم این شهر که اغلب آن‌ها در مناطق صنعتی به کارگری مشغول هستند پاسخگوی پرداخت عوارض سنگین یک‏هزار و 500 تومان نیست.
عضو شورای اسلامی شهر بومهن ادامه داد: علاوه بر این شهر بومهن منطقه‌ای مهاجرپذیر است که می‌تواند به عنوان محلی برای سرریز جمعیت پایتخت مورد توجه قرار گیرد اما وضع چنین عوارضی به طور قطع این کاربری بومهن را تحت‏الشعاع خود قرار می‌دهد.
وی با اشاره به وضع گذشته شهرداری بومهن یادآور شد: بر اساس نظریه برخی کارشناسان امر، شهر بومهن را می‌توان روستایی بزرگ نامید.
پیوندی تصریح کرد: این روستای بزرگ با جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر از سال 75 دارای شهرداری شد.
عضو شورای اسلامی شهر بومهن ادامه داد: بنابراین کار مدیریت سابق شهرداری و شورای اسلامی شهر بومهن در زمینه ارائه خدمات به مردم این شهر بسیار دشوار و قابل تقدیر بود.
وی با ابراز رضایت از وضع امروز شهر بومهن خاطرنشان کرد: اما در سایه الطاف الهی، دعای خیر مردم، مساعدت مسئولان شهرستانی و استانی و تلاش مجموعه خدوم شهرداری وضع امروز شهر بومهن بهبود یافته است.
پیوندی ادامه داد: شهردار کنونی بومهن چنان برای این شهر تلاش می‌کند که گاه غیربومی بودن ایشان برای بسیاری افراد دور از ذهن به نظر می‌رسد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول