اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد:

بهره‌برداری از بزرگراه جنوبی قشم تا سال 93

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه ساخت بزرگراه جنوبی قشم به شش شرکت پیمانکاری واگذار شده است، گفت: این پروژه تا دو سال آینده به طور کامل بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از بزرگراه جنوبی قشم تا سال 93
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سید رضا موسوی عصر پنج ‌شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی "فاز نخست" بزرگراه جنوبی قشم که با اختصاص 170 میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان منطقه آزاد قرار است به طول بیش از 10 کیلومتر ساخته شود اظهار داشت: این پروژه از میدان حافظ در شهر قشم تا محدوده مجتمع اقامتی ساحل طلایی ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه اتوبان ساحل جنوبی با دو باند رفت و برگشت به فاصله 10 متر و با پیش بینی دو کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در امتداد این اتوبان احداث خواهد شد، ابراز داشت: پروژه بزرگراه جنوبی قشم به طول 61 کیلومتر، دسترسی به مسیر ارتباطی بین شهر قشم تا فرودگاه بین المللی این جزیره را میسر می‌سازد و در روان‌سازی تردد خودروها و سهولت حمل و نقل ساکنان و گردشگران در این بخش از جزیره تاثیر فراوانی خواهد داشت که در این مرحله فاز یک به طول بیش از 10 کیلومتر اجرا خواهد شد و مابقی مسیر این اتوبان با واگذاری هر 10 کیلومتر به یک شرکت پیمانکاری تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
در مراسم کلنگ زنی این پروژه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، مدیر عامل، قائم مقام، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، معاون فرماندار و مدیران ادارات و نهادهای قشم حضور داشتند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول