اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی:

دستگاه‌های کوتاهی ‌کننده در مسائل جوانان مواخذه می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دستگاه‌های کوتاهی کننده در مسائل فرهنگی و اجتماعی جوانان مواخذه می‌شوند.

دستگاه‌های کوتاهی ‌کننده در مسائل جوانان مواخذه می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویژ آژیده عصر امروز در حاشیه کار‌گروه فرهنگی و اجتماعی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران بر دقت نظر مسئولان ارشد آذربایجان‌شرقی در زمینه‌ ضرورت توجه به برنامه‌های فرهنگی از سوی دستگاه‌های متولی تاکید کرد.
وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در زمینه نشر مسائل فرهنگی اظهار داشت: رسانه‌ها در زمینه برنامه‌ریزی فرهنگی و حمایت معنوی از این برنامه‌ها نقشی محوری برعهده دارند.

خلا در برنامه‌های اوقات فراغت جوانان
معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در ماه‌های اخیر خلائی در برنامه‌ریزی اوقات فراغت به وجود آمده که این امر با توجه به تلفیق سازمان ملی جوانان و اداره کل تربیت‌بدنی به وجود آمد.
وی تصریح کرد: اقدامات فرهنگی در زمینه اوقات فراغت از سوی دستگاه‌های مختلف انجام شده  که در این راستا ورود برنامه‌ها به سامانه مورد نظر ضروری است.
آژیده با اشاره به وظایف دستگاه‌ها در زمینه مسائل فرهنگی و اوقات فراغت گفت: هر دستگاهی که در زمینه مسائل فرهنگی کوتاهی کنند مورد مواخذه قرار خواهند گرفت.

کلان نگری در زمینه مسائل فرهنگی
وی خواستار کلان‌نگری در زمینه مسائل فرهنگی شد و افزود: محورهای هفتگانه طرح تحول اجتماعی و فرهنگی در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه باشد.

بودجه‌های فرهنگی استان مختص بخش خاصی نیست
معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بودجه‌های فرهنگی استان مختص بخش خاصی نیست، افزود: در زمینه برخورداری از این بودجه باید نگاهی جامع داشته باشیم و از بخشی‌نگری خودداری کنیم.
آژیده اظهار داشت: دستگاه‌های فرهنگی استان در زمینه معرفی عملکرد خود در ارتباط با جوانان نقش ایفا کند و انعکاس عملکرد خود را مورد توجه داشته باشد.
وی اظهار امیدواری کرد، با برنامه‌ریزی لازم در زمینه معرفی عملکرد و ارتقای وضعیت تلاش کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول