اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان سمنان:

وقفه‏ای در فعالیت‏های مربوط به جوانان نباید به وجود آید

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تاکید کرد: وقفه‏ای در فعالیت‏های مربوط به جوانان پس از ادغام‏های صورت گرفته نباید به وجود آید.

وقفه‏ای در فعالیت‏های مربوط به جوانان نباید به وجود آید
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، همت هادیان عصر امروز در نشستی با دبیران سازمان‏های مردم نهاد استان سمنان که به منظور برنامه‏ریزی هرچه بهتر و آشنایی با مشکلات موجود در حوزه جوانان در سالن جلسات معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد و در آن دبیران بیش از 40 تشکل مردم نهاد حضور داستند، پس از اینکه حضار به ارائه فعالیت‏های انجام شده در سنوات گذشته و طرح مشکلات و موضوعات پیرامون این بخش پرداختند، ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: در سال گذشته شاهد اتفاقات و رویدادهای گوناگونی در حوزه ورزش و جوانان بوده‏ایم که تشکیل وزارت ورزش و جوانان یکی از مهم‏ترین اتفاقات در این سال بود.
وی افزود: ورزش کشور در دولت نهم و دهم درخشان‏ترین دوران خود را سپری کرده است و بعد از تغییر و تحولات صورت گرفته با تدبیر رئیس‏جمهور، عباسی که خود فرد کارکشته و با تجربه‏ای است و سال‏ها سابقه مدیریت در سازمان‏های مختلف، حضور در مجلس و وزارت‏خانه را در کارنامه دارد برای این سمت در نظر گرفته شد.
هادیان تصریح کرد: حضور رهی استاندار سمنان که با تلاش شبانه‎روزی در همه حوزه‏ها خدمت می‏کند و علاقه خاصی به ورزش و جوانان دارد، دلگرمی و نیروی مضاعفی به مدیران و دست‏اندرکاران بخشیده است و استاندار سمنان توجه و تاکید فراوانی بر حوزه ورزش و جوانان و ایجاد شور و نشاط در جامعه دارد. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تاکید کرد: نباید فعالیت‏های مربوط به جوانان در سایه قرار گیرد و به موازات و هم‏پای ورزش باید رشد و توسعه داشته باشد و با برنامه‏ریزی و نظم کارها به جلو رود.
وی در ادامه گفت: سعی کردیم تا در نخستین فرصت ممکن جلسه‏ای با دبیران سازمان مردم نهاد برگزار کنیم و با مسائل از نزدیک آشنا شویم تا وقفه‏ای در فعالیت‏ها به وجود نیاید و اجرای امور سرعت بیشتری به خود بگیرد.
هادیان بیان داشت: هر چند که اعتقاد دارم کار در حوزه ورزش و جوانان با عشق و اعتقاد همراه است و همه دست‏اندرکاران و کسانی که وارد این بخش می‏شوند، توجه به اجر اخروی دارند ولی با تلاش‏های صورت گرفته در حوزه ورزش اختصاص بودجه به هیئت‏های ورزشی را نظام‏مند و بر پایه معیارهای خاصی قرار دادیم و در سازمان‏های مردم نهاد هم این قانون‏مندی اجرا می‏شود.
وی تصریح کرد: تلاشمان را می‏کنیم تا با رایزنی با دستگاه‏های مختلف از موازی کاری و تداخل وظایف جلوگیری کنیم تا با قدرت بیشتری بتوانیم به جلو برویم و همه سعی ما بر این است تا با نگاه برابر خواسته‏های هر دو حوزه را پیگیری کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول