اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

حضور جوانان در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی روند نزولی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: با عدم همکاری 21 دستگاه، تعداد جوانان شرکت‌کننده در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی آذربایجان‌شرقی روند نزولی دارد.

حضور جوانان در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی روند نزولی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید محمدشروین اسبقیان ظهر امروز در کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی خواستار همراهی بیشتر دستگاه‌های متولی فرهنگی و اجتماعی در استان شد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: مسائل فرهنگی و ورزشی مربوط به جوانان مورد توجه خاص امام راحل و رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این راستا برنامه‌ریزی دارد.
وی اظهار کرد: جمعیت جوانان استان رتبه پنجم جمعیت جوان کشور را دارد و سیاست‌های کلی برنامه پنجم توسعه در زمینه ورزش و جوانان مورد تاکید خاص در استان قرار دارد.
اسبقیان بیان کرد: محورهای 13 گانه در زمینه ساماندهی امور جوانان مورد توجه قرار دارد که برنامه ساماندهی جوانان و نیز برنامه ارتقای هویت دینی و ملی در کنار حمایت از تشکل‌های غیردولتی جوانان از بندهای این 13 محور هستند.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: تمام دستگاه‌های متولی اوقات فراغت جوانان در راستای عمل به وظایف قانونی در زمینه جوانان مکلف شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: رتبه کشوری در زمینه تعداد و نحوه برگزاری برنامه‌های مربوط به جوانان دارای رشد صعودی است.
اسبقیان، خواستار همراهی بیشتر دستگاه‌های متولی مسائل فرهنگی در زمینه برنامه‌های جوانان شد و گفت: 28 دستگاه در این زمینه دارای مسئولیت هستند که 21 دستگاه همکاری خود را کاهش داده‌اند.
وی بیان کرد: در حال حاضر رتبه استان در زمینه برنامه‌های جوانان رتبه پنج است که شان آذربایجان شرقی بالاتر از این است و در صورت ادامه عدم همکاری دستگاه‌های مختلف رتبه آذربایجان‌شرقی کاهش جدی خواهد داشت.
اسبقیان افزود: با توجه به تلفیق سازمان ملی جوانان و اداره کل تربیت بدنی ضرورت همکاری و برنامه‌ریزی بیشتر در این زمینه احساس می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول