اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور عشایر دزفول خبر داد:

آغاز آبرسانی به منطقه دورک با اعتبار250 میلیون تومان

خبرگزاری فارس: ریس اداره امور عشایر دزفول از آغاز آبرسانی به منطقه دورک از توابع احمدفداله شهرستان دزفول با اعتبار250 میلیون تومان خبر داد.

آغاز آبرسانی به منطقه دورک با اعتبار250 میلیون تومان
غلامرضا دیناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: طرح آبرسانی به منطقه کوهستانی دورک از توابع احمدفداله شهرستان دزفول با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز شده است.
وی با اشاره به محل تامین اعتبار برای اجرای این طرح آبرسانی خاطر نشان کرد: این اعتبار از محل تملک‌دارایی های شهرستان دزفول تامین شده است.
دیناری با اشاره به اهداف اجرای این طرح خاطرنشان کرد: این طرح آبرسانی به منطقه کوهستانی دورک از توابع احمدفداله شهرستان دزفول در راستای تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی منطقه عشایری این منطقه از توابع بخش سردشت دزفول اجرا می‌شود.
 وی گفت: این پروژه آبرسانی شامل بازسازی مظهر چشمه، احداث منبع 50 هزار لیتری و احداث خط لوله انتقال آب به مسافت 8 کیلومتر است.
وی با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها و مناطق محروم خاطر نشان کرد: این طرح‌ها برای تامین آب مورد نیاز روستاها اجرا می‌شود و این نخستین خدماتی است که می‌توان برای مردم فراهم کرد.
 دیناری افزود: افزون بر 250 خانوار عشایری این منطقه سخت گذر کوهستانی با اجرای این طرح از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول