اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازخوانی فرمان 8 ماده‏ای رهبری؛

علاءالدینی: نعره‏های مخالف در راه مبارزه با فساد مهم نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند در بازخوانی فرمان هشت ماده‏ای رهبری تاکید کرد: نعره‏های مخالف در راه مبارزه با فساد مهم نیست و باید نسبت به آن بی‏توجه بود.

علاءالدینی: نعره‏های مخالف در راه مبارزه با فساد مهم نیست
حجت‏الاسلام محمد علاء‏الدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، با اشاره به لزوم جدی گرفتن و بازخوانی فرمان هشت ماده‏ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در 10 سال و پنج ماه قبل، اظهار داشت: این فرمان باید مورد توجه قرار گیرد تا امنیت اقتصادی در کشور برقرار شود.
امام جمعه دماوند بیان داشت: فرمان رهبر فرزانه انقلاب به طور خلاصه هشت محور اساسی دارد که بی‏توجهی به نعره‏های مخالف در راه مبارزه با فساد، توجه نداشتن به تبلیغات بیگانگان مبنی بر فرار سرمایه در هنگام مبارزه با فساد و سپردن این مبارزه به پاکان از مهم‏ترین رئوس این فرمان است.
علاءالدینی تصریح کرد: مبارزه با فساد در حقیقت یک امر بدیهی و اساسی در حکومت اسلامی است و در راه عملیاتی ساختن فرمان هشت ماده‏ای رهبری، باید برخوردی قاطع و دقیق با خاطیان در کنار تشویق صالحان مورد توجه قرار گیرد و مراقبت از بیگناهان و فرق گذاشتن بین خیانت و اشتباه باید در سرلوحه امور قرار گیرد.
وی همچنین تاکید کرد: فرق گذاشتن بین گناه کوچک و بزرگ و از بین بردن سوءظن به خدمت‏گزاران نظام اسلامی نیز باید پرداخته شود.
امام جمعه دماوند بر لزوم همکاری تمام قوا برای شناسایی نقاط آسیب‏زا به خصوص توجه وزارت اطلاعات در این زمینه تاکید کرد و گفت: در امر مبارزه با فساد نباید هیچگونه تبعیضی وجود داشته باشد؛ به گونه‏ای که رهبری فرمودند هیچ شخص یا نهادی نمی‏تواند با عذر انتساب به اینجانب یا دیگر مسئولان خود را از حساب‏کشی مصون بدارد.
علاءالدینی تاکید کرد: پرهیز از برخورد شعاری با مفاسد اقتصادی و پرداختن به فسادهای بزرگ و اطلاع‏رسانی به دور از جنجال از مهم‏ترین رئوس فرمان هشت ماده‏ای رهبری است و باید همواره در این راه از هرگونه تسامح و هم‏دستی با مفسدان دوری شود.
وی با اشاره به اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات ایران گفت: باید در مورد این اختلاس بیشتر فکر شود.
امام جمعه دماوند تصریح کرد: این اختلاس نخستین اختلاس در ایران نیست و اختلاس خداداد را مردم هنوز از یاد نبرده‏اند که آن اختلاس هم از بانک صادرات بود و اختلاس جدید هم از همین بانک است و باید دانست که مومن از یک سوراخ دو بار نیش نمی‏خورد.
علاءالدینی تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر اهمیت مبلغ اختلاس شده که باید پیگیری‏های لازم در این زمینه صورت گیرد خوراک برای ضد انقلاب فراهم شده است و این موضوع آسیب‏هایی را برای مملکت ایجاد می‏کند.
وی تاکید کرد: این اختلاس کمرنگ بودن نظارت‏‎ها و روابط سلیقه‏ای و راندها را نشان می‏دهد.
امام جمعه دماوند افزود: مردم ما برای گرفتن مبلغ ناچیزی وام باید هفت خان رستم را طی کنند و حال چگونه این افراد به این منابع دست می‏یابند.
علاءالدینی تصریح کرد: با این اوصاف حاشیه امنی برای مفسدان اقتصادی ایجاد شده است.
وی تاکید کرد: مردم ما منتظرند که با این افراد برخورد شود و دست خیانت هر خیانت‏کاری در این زمینه رو شود و به اشد مجازات برسند.
امام جمعه دماوند اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما قدرت خود را مرهون فداکاری شهدا می‏داند و باید آن را حفظ کند.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول