اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه چهارمحال و بختیاری:

بصیرت رمز موفقیت در جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش آموزی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: بصیرت رمز موفقیت در جنگ نرم دشمن است.

بصیرت رمز موفقیت در جنگ نرم دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی مرادی بعدازظهر امروز در جمع دانش آموزان مقطع دوم دبیرستان اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: امسال 14هزار دانش‌آموز برادر و خواهر از مناطق عملیاتی سال‌های دفاع مقدس در کربلای ایران دیدن می‌کنند.
وی افزود: بازدید از مناطق عملیاتی روحیه استکبارستیزی جوانان را افزایش می‎‌دهند و دانش‌آموزان با رزم بی‌امان هم سن خود در دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.
مرادی ادامه داد:‌ بازدید از مناطق عملیاتی یکی از بهترین راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دانش‌آموزان در این اردوها علاوه بر تمرین عملی درس آمادگی دفاعی از نزدیک با جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون فتنه دشمن گفت: اگر حق و باطل در لباس خود ظاهر شود تشخیص آنها برای مردم آسان است اما اگر این دو با هم یکی شدند این تشخیص دیگر به سادگی میسر نخواهد بود.
مرادی بصیرت را رمز موفقیت در جنگ نرم دشمن دانست و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر دشمن با هجمه‌های رنگین خود فرهنگ اصیل اسلامی و دینی ما را نشانه رفته و تنها ابزار گذر سلامت از این میدان مجهز شدن به مبانی ارزشی و بصیرتی است.
وی با تاکید بر اینکه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توجه به حقیقت ایثارگری رزمندگان بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: امروز در عرصه جنگ تمام عیار فرهنگی آنچه که بیشتر باید مورد توجه و ملاک عمل قرار گیرد تکیه بر این اصول و مبانی است که می‌تواند حیات طیبه انقلاب اسلامی را استمرار ببخشد.
مرادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر استقبال اقشار مختلف مردم در قالب کاروان راهیان نور برای حضور در مناطق عملیاتی روز به روز افزون می‌شود و مردم با اشتیاق بهترین روزهای سال خود را در این مناطق سپری می‌کنند.
بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدای شلمچه، عملیات محرم، فتح المبین، و موزه جنگ خرمشهر از جمله برنامه‌های این اردو است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول