اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

خانواده شهدا اسوه بصیرت هستند‌

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: خانواده‌های معزز و معظم شهدا جزو بصیرترین اقشار جامعه به شمار می‌روند و از جایگاه ویژه‌‌ای برخودار هستند.

خانواده شهدا اسوه بصیرت هستند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور پیش از ظهر امروز در حاشیه حضور در بیت شهید جلالی از شهدای دوران دفاع مقدس طی سخنانی اظهار کرد: بستری که شهدا در آن پرورش یافتند، پاک و بی‌آلایش بوده است و از همین بستر پاک این مردان غیور راهی جبهه‌ها شده و به دفاع از اسلام پرداختند.
وی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا اسوه بصیرت، شناخت و عمل به وظیفه هستند و در چنین خانواده‌هایی شهدا تربیت شده و مرد میدان‌های عمل شدند.
استاندار قم تاکید کرد: خانواده‌های شهدا جزو بصیرترین اقشار جامعه هستند و بنابراین باید مسئولان رسیدگی به این خانواده‌های معزز را مورد توجه قرار دهند.
پدر شهید احمد جلالی نیز در این دیدار با تقدیر از حضور استاندار قم گفت: فرزند شهیدم از همان ابتدای جوانی به فعالیت‌ در راه دفاع از آرمان‌ها اهتمام داشت و در نهایت نیز پس از پنج سال حضور مستمر در جبهه به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شایان ذکر است، شهید احمد جلالی از شهدای دوران دفاع مقدس که از سال 60 روانه جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد، پس از اینکه بیش از 10 بار مجروح شد، در نهایت در عملیات کربلای 5 و در دی ‌ماه سال 65 به درجه رفیع شهادت نائل شد.
بر اساس این گزارش استاندار قم در این بازدید همچنین با اشاره به دغدغه مطرح شده از سوی این خانواده شهید در خصوص بهسازی جاده قم – قنوات تصریح کرد: سال گذشته در سفر به این بخش قرار بر این شد که پیگیری لازم را داشته باشیم تا با استفاده از اعتبارات وزارت نفت به دلیل وجود منطقه سراجه، نسبت به تعریض و بهسازی این جاده اقدام کنیم.
وی افزود: پیگیری‌های لازم صورت گرفت ولی به نتیجه‌ای در این زمینه نرسیدیم و تلاش خواهیم کرد که با استفاده از اعتبارات استانی نسبت به تعریض و بهسازی این محور اقدام لازم صورت گیرد.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول