اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه آموزش راهنمایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خبر داد:

بهره‌مندی بیش از 52 هزار دانش‌آموز قمی از طرح همگام با قرآن

خبرگزاری فارس: رئیس گروه آموزش راهنمایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از بهره‌مندی بیش از 52 هزار دانش‌آموز قمی در مقطع راهنمایی از طرح همگام با قرآن در راستای افزایش انس با قرآن خبر داد.

بهره‌مندی بیش از 52 هزار دانش‌آموز قمی از طرح همگام با قرآن
سیدحسین رضوی حائری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به طرح همگام با قرآن اظهار کرد: امسال تصمیم‌گیری شد این طرح در 100 درصد مدارس راهنمایی استان و به صورت فراگیر اجرا شود.
وی خاطرنشان کرد: لوح‌های قرآنی تهیه شده و در اختیار همه مدارس قرار خواهد گرفت و در ابتدای کلاس دبیر مربوط سه تا پنج دقیقه آیات قرآنی لوح را توسط یکی از دانش‌آموزان قرائت، ترجمه و دیگر دانش‌آموزان همخوانی می‌کنند.
رئیس گروه آموزش راهنمایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: لوح‌های قرآنی تا پایان سال برنامه‌ریزی و تنظیم شده و انتظار می‌رود در پایان سال دانش‌آموزان در زمینه روخوانی و درک مفاهیم قرآن پیشرفت کرده باشند.
وی با اشاره به اهداف اجرای طرح همگام با قرآن گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد حرکت قرآنی در کشور طرح همگام بر قرآن اجرا می‌شود.
رضوی‌حائری خاطرنشان کرد: بیش از 52 هزار نفر دانش‌آموز مقطع راهنمایی در این طرح با روخوانی و مفاهیم قرآن آشنا می‌شوند.
وی با اشاره به مشکلات اجرای طرح همگام با قرآن در سال گذشته گفت: توجیه نکردن برخی همکاران یکی از مشکلات موجود در طرح همگام با قرآن محسوب می‌شود.
رئیس گروه آموزش راهنمایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان از طرح همگام با قرآن استقبال چشمگیری داشتند و علاقه فراوانی نسبت به قرائت صحیح قرآن نشان می‌دادند.
مدیر مدرسه راهنمایی علامه امینی ناحیه سه استان قم به عنوان یکی از مجریان طرح همگام با قرآن گفت: اجرای این طرح در کاهش مهجوریت از چهره قرآن موثر است.
ابوالفضل جمشیدی خاطرنشان کرد: دبیران باید پیش از اجرای طرح از توجیه لازم برخوردار باشند تا بتوانند طرح را به طور کامل و منسجم اجرا کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول